Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google ar putea schimba fata advertisingului online
Tags: google, advertising online, reclame, marketing
O strategie de promovare aplicata de Google ar putea schimba fata advertisingului pentru totdeauna. Potrivit agentiei de stiri Bloomberg, Google incearca in prezent sa faca promovarea pe Internet sa semene ceva mai mult cu un cotidian tiparit.
O strategie de promovare aplicata de Google ar putea schimba fata advertisingului pentru totdeauna. Potrivit agentiei de stiri Bloomberg, Google incearca in prezent sa faca promovarea pe Internet sa semene ceva mai mult cu un cotidian tiparit.
Cel mai mare motor de cautare din lume incearca sa gaseasca noi metode prin care gigantii din retail sa aduca venituri si in online. De asemenea, promovarea aferenta cautarilor isi modifica structura din ce in ce mai mult si se axeaza treptat pe includerea unui numar mai mare de elemente vizuale (inclusiv clipuri video si imagini ale produselor), pe langa inserturile de text din trecut. Peste o treime din rezultatele afisate de Google sunt deja listate in noul format, in crestere fata de procentul de 25% de astfel de formate afisate la inceputul anului.
Serviciul va lista promotiile existente in functie de cuvintele-cheie introduse de utilizatori si de locatia acestora. Potrivit unui raport recent, Google va reusi sa acopere anul acesta 76% din piata americana a reclamelor afisate la cautare.
Un alt aspect al formatului adus de Google va oferi utilizatorului mai mult de o singura optiune de clic. Astfel, link-urile pot trimite catre diferite produse din cadrul aceleiasi companii. Aceasta abordare duce la o crestere a ratelor de accesare prin click de la 15% la mai mult de 50%, in functie de numarul de link-uri extra incluse in reclama. De regula, Google incaseaza bani ori de cate ori un utilizator da click pe aceste inserturi.
Chiar daca incearca sa reproduca publicitatea din traditionalul format tiparit, Google nu ignora mijloacele media actuale. Pentru a-si face cunoscut noul format, Google deruleaza o campanie de marketing care va include ambele tipuri de reclama: online si tiparita.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.