Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google declara razboi reclamelor in exces
Tags: google, reclame google, algoritm google, reclame in exces
Desi traieste el insusi din publicitate, ca multe dintre site-urile pe care le trece prin morisca sa de cautare, Google a decis totusi ca ce-i prea mult strica. Asa ca, in cautarea echilibrului perfect, compania a adus unele modificari algoritmului de cautare ce vor afecta mai ales site-urile supraincarcate cu recalme.
Desi traieste el insusi din publicitate, ca multe dintre site-urile pe care le trece prin morisca sa de cautare, Google a decis totusi ca ce-i prea mult strica. Asa ca, in cautarea echilibrului perfect, compania a adus unele modificari algoritmului de cautare ce vor afecta mai ales site-urile supraincarcate cu recalme.
Google si-a modificat algoritmul de cautare in asa fel incat sa identifice cu precadere acele pagini web care au continut de calitate si de interes pentru utilizatorii de internet, ignorandu-le pe cele pline cu reclame. Noul algoritm ia in calcul cantitatea de continut existenta pe pagina ce apare intre rezultatele cautarilor, ierarhizandu-le favorabil pe cele care sunt generoase din punct de vedere al informatiilor prezentate.
Asta inseamna practic ca paginile web care exagereaza cu numarul de reclame nu vor mai aparea in primele rezultate ale Google.
„Am primit numeroase plangeri de la utilizatori privind dificultatea de a ajunge la continutul cautat printre sumedenia de reclame postate pe site-uri. Utilizatorii nu mai vor sa tot apeleze la scroll pentru a ajunge in cele in urma la informatiile care ii intereseaza, vor ca acestea sa apara in chiar prima parte a website-ului. Asa incat, site-urile care nu au prea mult continut in partea de sus a paginii si care dedica tot acest spatiu reclamelor vor fi afectate de catre modificarile algoritmului de cautare al Google”, se arata pe blogul companiei.
Pentru ca, in cele din urma, reclamele ii ajuta pe publisheri sa isi monetizeze continutul online, Google nu vrea sa le ingradeasca aceasta posibilitate. De aceea, modificarile nu vor afecta acele site-uri care plaseaza reclame intr-un mod acceptabil.
Va veti intreba insa ce inseamna in opinia Google prea multe reclame. Ei bine, compania nu ofera informatii exacte in legatura cu acest aspect, insa ii invita pe toti cei care detin pagini web si spera la un loc bun in indexarea Google sa-si testeze site-ul cu ajutorul Browser Size.
De altfel, reprezentantii Google estimeaza ca la nivel modial doar 1% dintre cautari vor fi afectate de noile modificari. Asta inseamna mai putin de una dintre 100 de cautari.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.