Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google: Intrebarile pe care le puneam la interviuri au fost inutile
Tags: marketing, google, intrebari interviu google, angajati google
Google este celebru pentru ca isi intervieva candidatii cu probleme de perspicacitate gen "Cat ai cere pentru a spala toate geamurile din Seattle" sau "De ce exista gurile de canal?". Compania admite, in sfarsit, ca toate intrebarile astea sunt inutile, scrie Business Insider.
Google este celebru pentru ca isi intervieva candidatii cu probleme de perspicacitate gen "Cat ai cere pentru a spala toate geamurile din Seattle" sau "De ce exista gurile de canal?". Compania admite, in sfarsit, ca toate intrebarile astea sunt inutile, scrie Business Insider.
Pe langa eliminarea intrebarilor de acest tip, Google o lasa mai moale si cu cerintele privind studiile. Notele mari la testele de absolvire sunt importante daca tocmai ai ieist din scoala, crede Laszlo Bock, senior VP la Google. In cazul candidatilor obisnuiti, compania nu mai cere foaia matricola.
Care este acum tactica de angajare a Google? Foloseste interviuri „comportamentale”, intreband candidatul cum ar reactiona in diverse situatii. Nu se mai pune accentul pe intrebari ipotetice.
Partea interesanta a acestor interviuri este ca, atunci cand ii ceri cuiva sa vorbeasca din experienta proprie, obtii doua tipuri de informatii: vezi cum a interactionat intr-o situatie reala asemanatoare celei pe care o propui tu si obtii si date „meta” despre, de exemplu, valorile candidatului sau ce considera acesta ca este greu sau usor.
De-a lungul timpului, numarul persoanelor care nu au studii superioare si au fost totusi angajate la Google a crescut, Bock spunand, intr-un inetrviu pentru The New York Times, ca au unele echipe in care persoanele cu studii medii fomeaza pana la 14% din membri.
Motivul: mediul academic este un spatiu artificial in care oamenii sunt invatati sa aiba sucecs numai in conditii specifice.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.