Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google vrea click-uri veritabile: Compania pregateste un nou format pentru reclamele online
Tags: click, google, google ad, reclame google, reclame online
In general, contorizarea si plata pentru publicitatea online se face in functie de numarul de click-uri pe ad-uri. Insa nu intotdeuna click-urile respective sunt si voite. Asa se face ca unei persoane cu degetele nu foarte subtiri ori foarte grabite i se poate intampla deseori sa apese in mod involuntar pe bannerele online atunci cand utilizeaza smartphone-uri si tablete. Si atunci unde mai este relevanta click-ului?
In general, contorizarea si plata pentru publicitatea online se face in functie de numarul de click-uri pe ad-uri. Insa nu intotdeuna click-urile respective sunt si voite. Asa se face ca unei persoane cu degetele nu foarte subtiri ori foarte grabite i se poate intampla deseori sa apese in mod involuntar pe bannerele online atunci cand utilizeaza smartphone-uri si tablete. Si atunci unde mai este relevanta click-ului?
„Cele mai frecvente click-uri accidentale sunt cele de la marginea exterioara a reclamei, atunci cand utilizatorul incearca sa acceseze ori sa inspecteze un continut situat in apropierea reclamei”, spun cei de la Google.
Cu ajutorul noul format, pregatit de Google pentru a preveni astfel de inconveniente, atunci cand se da click pe maginea exterioara a reclamei, utilizatorii vor fi intrebati daca chiar au vrut sa dea click pe reclama respectiva.
Click-urile accidentale costituie o problema mult mai mare atunci cand este vorba de mobile decat de website-urile desktop. Potrivit unui studiu in materie, 22% dintre click-urile date pe reclamele mobile sunt accidentale.
Este de asteptat ca noile tipuri de ad-uri sa micsoreze rata de click a reclamelor online insa sa creasca rata de conversie din moment ce aceasta va proveni din click-uri legitime.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.