Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Grupul Tiriac isi dezvaluie noua identitate de business
Tags: tiriac, rebranding, blazonul tiriac, tiriac auto, ion tiriac
Uneori, companiile simt nevoia sa dea un refresh brandului propriu, sa-si actualizeze valorile si imaginea in functie de un nou context sau de propriul avans pe piata. Rebrandingul le da astfel posibilitea de a se prezenta in fata lumii intr-o lumina diferita, mai proaspata si mai atractiva. Aceasta a fost si dorinta Grupului Tiriac, care tocmai a finalizat procesul de rebranding demarat in urma cu cateva luni.
Uneori, companiile simt nevoia sa dea un refresh brandului propriu, sa-si actualizeze valorile si imaginea in functie de un nou context sau de propriul avans pe piata. Rebrandingul le da astfel posibilitea de a se prezenta in fata lumii intr-o lumina diferita, mai proaspata si mai atractiva. Aceasta a fost si dorinta Grupului Tiriac, care tocmai a finalizat procesul de rebranding demarat in urma cu cateva luni.
Astazi, concernul condus de Ion Tiriac a venit in fata publicului cu o noua imagine si o noua abordare de business, una ce aseaza in centrul atentiei organizatiei clientul, indiferent de linia de business vizata (auto, imobiliare, leasing, servicii financiare sau transport aerian).
"Prin actualul proces de rebranding, implementam o noua abordare de piata, mai actuala, mai dinamica si mai orientata catre client si nevoile acestuia. Am convingerea ca acest demers va aduce organizatiei si membrilor ei beneficii de imagine si comerciale care vor contribui in continuare la dezvoltarea afacerilor noastre si la reconfirmarea Grupului Tiriac drept unul dintre cei mai puternici actori comerciali din Romania", a declarat Ion Alexandru Tiriac.
Cel mai important element din cadrul procesului de rebranding este insa Blazonul Tiriac, care reuneste la nivel de simboluri, cromatica si constructie principalele valori ale companiei: integritatea si puterea (leul); munca organizata si disciplina (albina); viziunea (steua); stabilitatea, protectia si dorinta de inaltare (turnul); continuitatea in business (dublul T).
"Practic, blazonul simbolizeaza succesul unui business creat prin munca si integritate, in jurul numelui Tiriac. Grupul va continua sa-si construiasca strategia pe aceeasi directie, prin viziune si stabilitate", se arata in comunicatul companiei.
Proiectul de rebranding a fost realizat de compania BrandTailors.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre tiriac
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.