Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Hai Noroc si la mai...Tare
Tags: bergenbier, bere, noroc, noroc tare, cocoon grup
Sau prescurtat Noroc Tare, caci asa se numeste noul brand romanesc aflat sub cupola Bergenbier. Produsul face parte din categoria economic, iar imaginea sa a fost mosita de Cocoon Group.
Sau prescurtat Noroc Tare, caci asa se numeste noul brand romanesc aflat sub cupola Bergenbier. Produsul face parte din categoria economic, iar imaginea sa a fost mosita de Cocoon Group.
Punctul de plecare pentru noul tip de ambalaj il constituie chiar elementul de diferentiere al noului sortiment de bere lansat de Bergenbier: continutul ridicat de alcool - 6,5% - si timpul mai indelungat de maturare pentru a obtine un gust mai puternic si mai barbatesc.
Designul creat de echipa Cocoon Group isi propune sa evidentieze acest element de diferentiere pastrand totodata esenta si valorile brandului Noroc, asa cum a fost relansat in anul 2011. Noroc Tare este practic o extensie de brand, insa beneficiaza de propria sa personalitate exprimata mai ales la nivel cromatic.
"Am reusit sa construim la nivel vizual aceasta extensie de brand, folosind elemente de design definitorii, care subliniaza masculinitatea brandului Noroc Tare", adauga Simona Straut (Managing Director, Cocoon).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.