Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Heineken devine un brand petitor de Sfantul Valentin
Tags: heineken, sfantul valentin, serenada, social media, facebook
Heineken si-a adjudecat multe bile albe cu campania "Open Your World" lansata la sfarsitul anului trecut. Cele doua spoturi, "The Entrance" si "The Date", au prezentat lumii un nou gen de protagonist: un barbat modern, relaxat, increzator care stie sa se distreze, scrie Advertising Age.
Heineken si-a adjudecat multe bile albe cu campania "Open Your World" lansata la sfarsitul anului trecut. Cele doua spoturi, "The Entrance" si "The Date", au prezentat lumii un nou gen de protagonist: un barbat modern, relaxat, increzator care stie sa se distreze, scrie Advertising Age.
Campania se extinde acum in soacial media, cu un al treilea spot, "The Serenade", brandul sperand ca ca obtine acelasi nivel de entuziasm din partea pietei. Aplicatia sa de pe Facebook, "The Serenade", dedicata zilei de Sfantul Valentin, le permite utilizatorilor sa-si invite partenerul la o cina romantica prin intermediul unei serenade personalizate cantate de Paul Kissaun, artistul care interpreteaza in stil Bollywood si care a facut senzatie in spotul "The Date."
Versurile cantecului se muleaza in jurul raspunsurilor pe care trebuie sa le dea utilizatorii (de exemplu, unde isi vor duce partenerul). Odata postate pe peretele de Facebook, trebuie sa astepte raspunsul. Vor fi disponibile 640 de serenade in 20 de limbi diferite.
Campania Heineken nu se opreste numai la aplicatia prezentat mai sus, ci va organiza si un eveniment. Pe 9 februarie, Heineken va fi gazda unui show live de opt ore pe YouTube, "Serenade Live", in timpul caruia doritorii isi pot crea serenade proprii pe care sa le dedice persoanei iubite. Heineken va alege participantii din randul prietenilor de pe Facebook si Twitter, intentionand sa mentina o audienta cat mai vivace, care sa reactioneze in timp real.
Evenimentul nu este organizat in mod deliberat pe 14 februarie, ci inainte, pentru ca participantii sa aiba partener in ziua mult asteptata. Totodata, se stie ca social media este mediul perfect pentru a aduaga un pic de tensiune evenimentului live.
Strategia aplicata este semnificativa la nivelul planului de afaceri al Heineken, brand care doreste sa faca pasi mari in mediul social media.
Mai jos aveti un exemplu de serenada personalizata.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre heineken
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.