Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Heineken si valiza misterioasa din fata sediului BNR
Tags: heineken, valiza misteriosa, centrul vechi, daniel craig, james bond, crack the case
Heineken continua in Romania seria activarilor inedite din campania "Crack the case", ce precede cea de-a 23-a aventura Bond, SKYFALL, in care Daniel Craig il portretizeaza pe agentul 007 pentru prima oara intr-un spot Heineken.
Heineken continua in Romania seria activarilor inedite din campania "Crack the case", ce precede cea de-a 23-a aventura Bond, SKYFALL, in care Daniel Craig il portretizeaza pe agentul 007 pentru prima oara intr-un spot Heineken.
Astfel, pentru a starni curiozitatea trecatorilor, o valiza misterioasa a fost strategic plasata in fata sediului BNR, activarea neconventionala invitandu-i pe consumatori sa rezolve cazul, intr-o competitie menita sa le puna la incercare priceperea si sa le testeze calitatile de agenti secreti.
Consumatorii au misiunea de a cauta cinci locatii, unde vor fi supusi unor probe speciale, in urma carora vor primi indicii si harti care ii vor indruma spre urmatoarele provocari. Dupa ce isi vor dovedi priceperea construind castele din carti de joc, jocuri de domino sau dezamorsand bombe, curajosii vor intra in posesia unui cod cu care isi vor incerca norocul pentru a deschide valiza misterioasa.
Momentul in care misterul se va elucida si consumatorii vor incerca sa deschida valiza este programat pentru data de 18 octombrie, cand fiecare dintre participantii are sansa de a deveni erou si de a castiga marele premiu.
In Romania, campania ”Crack the case” presupune, pe langa aceasta activare pentru consumatori si activari digitale. In cadrul aplicatiei de Facebook, utilizatorii sunt incurajati sa reia calatoria lui Daniel Craig din noul spot Heineken, pentru a gasi valizele ascunse in tren. Dupa descoperirea lor, utilizatorii vor primi doua coduri care le vor permite sa deschida ultima valiza aflata in mainile lui Severine.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre heineken
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.