Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Hitler, Stalin si Saddam: 3 dictatori intr-o singura campanie
Tags: hitler, stalin, saddam, reclame, print, publicis, campanie
Desi incontestabil de celebri, nu e chiar obisnuit ca trei dintre cei mai cunoscuti dictatori ai lumii sa fie folositi pe post de endorseri. Si totusi, agentia Publicis a decis sa apeleze la Hitler, Stalin si Saddam pentru o cauza nobila.
Desi incontestabil de celebri, nu e chiar obisnuit ca trei dintre cei mai cunoscuti dictatori ai lumii sa fie folositi pe post de endorseri. Si totusi, agentia Publicis a decis sa apeleze la Hitler, Stalin si Saddam pentru o cauza nobila.
Mai mult, reuniunea si-a dorit sa aduca pe agenda publica Ziua Mondiala de Comemorare a Victimelor Rutiere, marcata anul acesta pe data de 18 noiembrie.
In pregatirea evenimentului, Publicis a realizat o campanie menita a-i constientiza pe soferi ca victimele imprudentei lor sunt, de cele mai multe ori, oameni nevinovati.
“Ideea campaniei este simpla: in cazul unui accident rutier soldat cu victime, nu vei avea nicio scuza. Si, in niciun caz, scuza ca ai fi salvat lumea de un ticalos. In final, un om nevinovat va fi lovit. Aceasta va fi cea mai grea pedeapsa a unui sofer care nu conduce preventiv”, spune Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis).
Asa s-au nascut cele trei printuri de senzatie, avandu-i ca protagonisti pe Hitler, Stalin si Saddam.
“Avem de-a face cu un caz social cu multe carari batatorite. Era nevoie de un mesaj surprinzator, care sa atraga atentia, altfel te pierzi in peisaj. Oricat de socante ar fi vizualurile, vorbim totusi de personaje istorice. Astfel, oamenii vor intelege mai usor metafora si conventia publicitara”, adauga Silviu Nedelschi.
Campania a devenit virala aproape instantaneu, depasind, in doar primele 48 de ore din momentul postarii vizualurilor pe pagina de Facebook a adsoftheworld, numarul 1.000 de like-uri si 4.000 de share-uri.
De asemenea, pe 9gag- Romanian Campaign for Safe Driving, cele trei vizualuri (”Hitler”, “Stalin” si “Saddam”) se bucura de aproape 10.000 de like-uri si de peste 9.000 de share-uri.
Desfasurata in mediile print si online, campania a inceput la jumatatea acestei luni si va dura pana la inceputul lunii decembrie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.