Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
HP isi promoveaza produsele cu ajutorul lui David Guetta
Tags: hewlett packard, david guetta, campanie online
Hewlett-Packard va lansa o noua campanie online in colaborare cu DJ-ul francez, David Guetta, continuand astfel trendul de atragere a clientilor tineri prin concentrarea activitatii de marketing in jurul muzicii.
Hewlett-Packard va lansa o noua campanie online in colaborare cu DJ-ul francez, David Guetta, continuand astfel trendul de atragere a clientilor tineri prin concentrarea activitatii de marketing in jurul muzicii.
Vor fi filmate episoade in cinci orase europene, printre care Londra, Cannes si Ibiza, DJ-ul fiind urmarit in turneu prin cele mai tari cluburi din respectivele orase. Va aparea chiar si sotia lui David Guetta, care va fi filmata in timp ce isi viziteaza designerii de moda preferati.
Campania va fi distribuita inclusiv pe pagina de Facebook a lui David Guetta, care numara peste 23 de milioane de fani. Artistul va promova anumite produse HP si intr-unul din urmatoarele sale videoclipuri.
Iata ce a declarat Olivier Gillet, directorul de marketing al HP webOS EMEA: "Noi (brandurile) discutam despre schimbarea paradigmei de marketing. In realitate, este dificil sa schimbi modelul traditional fara a face schimbari radicale. Folosirea muzicii si a celor mai tari trupe pentru promovarea brandului este o strategie noua. Au mai fost folosite si filmele si televizorul, insa muzica are baze de fani constante si in continua crestere – ceea ce reprezinta o adevarata comoara pentru oamenii de marketing."
Publicitarii au inceput sa foloseasca tot mai des artisti si case de discuri pentru atragerea de noi clienti. Spre exemplu, chiar luna aceasta, Madonna a promovat vodca Smirnoff in ultimul sau videoclip "Give Me All Your Loving".
via Marketingweek
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.