Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Identifica obiectivele brandului
Tags: brand, obiective, organizare, definirea brandului, promovare
Managementul brandului are la baza o definitie clara a targetului si a obiectivelor pe care ni le propunem. Ne folosim astfel de o serie de intrebari pentru ca, nu-i asa, totul se rezuma la a pune intrebarea corecta pentru a obtine raspunsul dorit.
Managementul brandului are la baza o definitie clara a targetului si a obiectivelor pe care ni le propunem. Ne folosim astfel de o serie de intrebari pentru ca, nu-i asa, totul se rezuma la a pune intrebarea corecta pentru a obtine raspunsul dorit.
Un brand puternic exercita o influenta mai mare asupra pietei si convinge mai usor clientii sa cumpere. Compania se poate transforma astfel intr-un lider si nu intr-un brand care urmeaza tendintele.
Pentru a identifica obiectivele brandului, vom avea in vedere urmatoarele intrebari:
Ce vrei ca brandul tau sa realizeze pentru companie?
Ce vrei ca ceilalti sa cunoasca si sa spuna despre produsele si serviciile tale?
Cateva obiective specifice pot consta in:
- sa primesti un anumit premiu in domeniu
- sa finalizezi mai multe proiecte
- sa castigi un numar de clienti pana la momentul X sau intr-un interval de timp determinat
- sa-ti pozitionezi brandul ca lider pe piata in urmatoarele cinci luni.
Pe masura ce definesti acest obiective prin etape mai mici, vei descoperi ca este mai usor sa descrii un plan de actiune pentru a atinge obiectivele mai mari. Vei trasa astfel o harta care te va ajuta sa ajungi acolo unde iti doresti. De exemplu, daca ne referim la ultimul obiectiv care viza pozitionarea in primele locuri pe piata, am putea avea in vedere urmatoarele etape:
- am putea promova brandul prin intermediul diferitelor conferinte la care ar participa speakeri ai companiei noastre;
- am organiza ateliere sau conferinte in cadrul companiei;
- am putea publica articole de specialitate in diferite reviste sau online.
In momentul in care am identificat aceste obiective, putem sa trecem la strategia de branding prin a decide cand sa efectuam toate aceste etape necesare indeplinirii obiectivelor majore.
In continuare, facem o lista cu fiecare obiectiv pe care il vom imparti si mai mult prin etape care pot fi indeplinite in perioada imediat urmatoare si care ne pot duce cu un pas mai aproape de implinirea scopului final. Vom face, tot pentru mai multa eficienta, si un calendar pentru toate aceste etape si obiective.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.