Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Identitatea vizuala: rotita din spatele brandului

Tags: management si marketing, identitate vizuala, companie, clienti

Construim un brand prin mai multe elemente care, adunate, duc la un rezultat de preferat de succes si de durata. Sa ne imaginam ca dincolo de ceea ce vede clientul se afla un mecanism destul de mare in interiorul caruia se misca in acelasi timp o multime de rotite, mai mici sau mai mari.


Chiar daca identitatea vizuala tine tot de interfata, aceasta reprezinta poate una dintre cele mai mari rotite din cadrul mecanismului de care am amintit mai sus. Ne ajuta sa ne construim relatia de fidelitate cu clientul, ne asigura o pozitie bine definita pe piata, contribuie la credibilitate si multe altele.

Identitatea vizuala nu trebuie lasata la voia intamplarii, ci in mainile unui profesionist. Chiar daca suntem la inceput, trebuie sa avem grija la mesajul pe care il transmitem catre potentialii clienti prin toate elementele care tin de vizual si de prezentarea produsului sau a oricarui element care tine de brand.

Intra in aceasta categorie orice catalog de prezentare, cartile de vizita, logo-urile, site-ul companiei, ambalajele etc.

Identitatea vizuala poate comunica adeseori mult mai mult decat o poate face un text, astfel ca orice discrepanta de imagine poate avea efecte destul de serioase asupra credibilitatii companiei. In acelasi timp, aceasta latura a branding-ului trebuie sa tina cont si de flexibilitate. O identitate vizuala poate fi reinventata, adaptata constant timpurilor noi, fara sa isi piarda esenta.

Sa nu uitam ca nu vorbim aici de modificarea logo-ului, ci de oricare dintre elementele care sunt incluse in ceea ce am definit ca identitate vizuala.

Poate ca recunoasterea brandului de catre consumatori ramane unul dintre cele mai mari merite pe care le poate oferi identitatea vizuala, aspect la care se adauga si atasamentul pe care il castigam in timp din partea clientilor.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016