Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Initiativa pentru salvarea printului: Gazeta Sporturilor ofera 1 milion de lei pentru cea mai buna campanie print din Romania
Tags: campanie gazeta sporturilor, reviste bbc, catalin tolontan, print, cea mai buna campanie print, 1 milion de lei
Pentru a revigora printul si a arata lumii ca este inca actual, in conditiile in care tot mai multe voci ii anunta sfarsitul, Convergent Media impreuna cu Gazeta Sporturilor si revistele BBC au pus la cale o campanie fara precedent in Romania.
Pentru a revigora printul si a arata lumii ca este inca actual, in conditiile in care tot mai multe voci ii anunta sfarsitul, Convergent Media impreuna cu Gazeta Sporturilor si revistele BBC au pus la cale o campanie fara precedent in Romania.
Printul rulz" si a fost gandita ca o competitie pentru desemnarea celei mai bune campanii print romanesti. Aceasta va castiga spatiu publicitar in valoare de 1 milion de lei (aproximativ 222.000 euro) timp de 2 ani si jumatate in Gazeta Sporturilor si revistele BBC.
"Ideea de a premia creativitatea publicitara de print in aceste timpuri grele pentru redactiile de presa scrisa a apartinut USA Today, care a oferit 1 milion de dolari pe piata americana", scrie Catalin Tolontan (jurnalist, GSP) pe blogul personal.
Consursul, ce va demara pe 7 ianuarie 2013, este deschis atat clientilor, cat si agentiilor, brand-ului castigator putand consuma spatiul publicitar cu orice campanie pe care o va avea.
Pana pe 30 aprilie agentiile si clientii vor putea inscrie maxim 3 lucrari diferite, cu mentiunea ca nu trebuie sa fie vorba de campanii exclusiv de print, insa in evaluare se va puncta exclusiv aceasta componenta. In competitie pot fi inscrise si campanii care s-au desfasurat in perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2012.
Din juriul care va alege campania castigatoasre fac parte Serban Alexandrescu (Executive Creative Director, Headvertising), Alexandru 'Tugu' Dumitrescu (Executive Creative Director, McCann Erickson), Cristian 'Kit' Paul, (Creative Director & Founding Partner, Brandient) si Victor Stroe (Director de Strategie, Leo Burnett).
Se numeste ""Ideea de a premia creativitatea publicitara de print in aceste timpuri grele pentru redactiile de presa scrisa a apartinut USA Today, care a oferit 1 milion de dolari pe piata americana", scrie Catalin Tolontan (jurnalist, GSP) pe blogul personal.
Consursul, ce va demara pe 7 ianuarie 2013, este deschis atat clientilor, cat si agentiilor, brand-ului castigator putand consuma spatiul publicitar cu orice campanie pe care o va avea.
Pana pe 30 aprilie agentiile si clientii vor putea inscrie maxim 3 lucrari diferite, cu mentiunea ca nu trebuie sa fie vorba de campanii exclusiv de print, insa in evaluare se va puncta exclusiv aceasta componenta. In competitie pot fi inscrise si campanii care s-au desfasurat in perioada 1 septembrie – 31 decembrie 2012.
Din juriul care va alege campania castigatoasre fac parte Serban Alexandrescu (Executive Creative Director, Headvertising), Alexandru 'Tugu' Dumitrescu (Executive Creative Director, McCann Erickson), Cristian 'Kit' Paul, (Creative Director & Founding Partner, Brandient) si Victor Stroe (Director de Strategie, Leo Burnett).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.