Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ipocrizie sau preocupare reala? Coca-Cola pune pe tapet problema obezitatii intr-o noua campanie
Tags: coca cola, obezitate, campanie obezitate, calorii bauturi racoritoare
Exista o vorba pe la noi potrivit careia trebuie sa te culci, daca lumea iti spune ca ai baut cam mult. In cazul Coca-Cola insa, cand lumea i-a spus ca produsele sale contribuie la cresterea obezitatii, compania nu s-a culcat pe-o ureche, ci a lansat o campanie menita sa sugereze ca totul tine de informare si de alegerile individuale.
Exista o vorba pe la noi potrivit careia trebuie sa te culci, daca lumea iti spune ca ai baut cam mult. In cazul Coca-Cola insa, cand lumea i-a spus ca produsele sale contribuie la cresterea obezitatii, compania nu s-a culcat pe-o ureche, ci a lansat o campanie menita sa sugereze ca totul tine de informare si de alegerile individuale.
In cadrul campaniei, compania a lansat si un spot ce deschide discutia despre versiunile de bauturi racoritoare cu putine sau cu zero calorii si despre modul in care pot fi arse caloriile acumulate. In paralel, Coca-Cola desfasoara o serie de programe al caror obiectiv este acela de a promova miscarea si sportul la nivelul comunitatilor locale.
„Pentru solutionarea problemei obezitatii este nevoie de implicarea noastra a tuturor, plecand de la un lucru evident – orice calorie conteaza, indiferent de unde provine ea, inclusiv din produsele Coca-Cola sau din oricare altele. Daca bei si mananci produse cu mai multe calorii decat consumi, te vei ingrasa”, se arata in filmul Coca-Cola.
„Suntem dedicati scopului de a aduna oameni care sa lupte impotriva obezitatii. Este vorba despre sanatatea si fericirea tuturor celor care ne cumpara produsele si isi doresc in continuare bauturi bune la gust, dar si posibilitatea de a fi bine informat si de a alege. Coca-Cola are un rol important in aceasta lupta. Impreuna cu partenerii nostri suntem convinsi ca vom reusi”, spun reprezentantii companiei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.