Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ivatherm vorbeste despre frumusetea inacceptabila in prima sa campanie publicitara
Tags: ivatherm, campanie, frumusete, produse cosmetice
Mai toate reclamele la produse cosmetice ridica in slavi calitatile produselor, vorbind despre capacitatea lor de infrumusetare. Una dintre ele insa trece dincolo de superlativ spunandu-ne ca ofera o frumusete de-a dreptul inacceptabila.
Mai toate reclamele la produse cosmetice ridica in slavi calitatile produselor, vorbind despre capacitatea lor de infrumusetare. Una dintre ele insa trece dincolo de superlativ spunandu-ne ca ofera o frumusete de-a dreptul inacceptabila.
"Nu e nevoie de specialisti in psihologia feminina ca sa observi cum, in fiecare bar, ceainarie sau restaurant, femeile incearca, prin diferite metode, sa-si afiseze atuurile si sa-si exercite farmecul asupra celorlalti. Doar ca, atunci cand fumusetea ta ajunge sa inhibe si sa complexeze, trebuie sa-ti regandesti pozitia. Gandul campaniei sta chiar in aceasta ironie: femeile frumoase au dificultati in a fi acceptate social, povara pentru care e nevoie sa minimizeze, ascunda sau chiar sa-si ironizeze propriile calitati", explica Alina Buzatu (Head of Planning, Grey-G2 Romania).
Campania cuprinde un mix media ce include 10 canale TV, presa scrisa si online, social media si comunicare promotionala in farmacii.
"Femeile sunt un paradox pe tocuri cui: au un acut simt critic, dar sunt si extrem de empatice. Invidiem femeile care ne domina prin frumusete fizica, dar firea noastra sensibila ne someaza sa zambim pline de compasiune daca acestea intra brusc intr-o situatie vizibil neplacuta. In aceasta campanie, vedem totul din perspectiva unei femei ravasitor de frumoase, frumusete obtinuta prin folosirea produselor de ingrijire Ivatherm. De la 'zeita' la 'e un om ca noi toti ceilalti' poate fi un pas foarte mic, mai ales daca iti inventezi singura defecte", completeaza Oana Gheorghe (Senior Copywriter, Grey-G2 Romania).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.