Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Jocurile online, o noua provocare in advertising
Tags: jocuri online, advertising, analiza jocuri online, reclama
Jocurile online castiga tot mai mult in popularitate pe masura ce consumatorii le pot accesa utilizand platforme dintre cele mai diverse: retele de socializare, console, PC-uri, telefoane inteligente sau tablete. Este o piata in plina ascensiune, care face tot mai mult cu ochiul marketerilor.
Jocurile online castiga tot mai mult in popularitate pe masura ce consumatorii le pot accesa utilizand platforme dintre cele mai diverse: retele de socializare, console, PC-uri, telefoane inteligente sau tablete. Este o piata in plina ascensiune, care face tot mai mult cu ochiul marketerilor.
Bazandu-se pe date ale trecutului si prezentului, emarketer.com arunca o privire curioasa asupra viitorului. Potrivit analizei de perspectiva, numarul utilizatorilor de jocuri online in SUA va cunoaste o crestere semnificativa in urmatorii ani.
In prezent, cei pasionati de jocuri in general, incluzand aici si pe aceia de pe retelele de socializare, constituie cel mai larg segment dintre utilizatorii de jocuri online. Dar analiza sugereaza faptul ca pe masura ce tehnologia de ultima ora (telefoane inteligente, tablete etc.) va deveni accesibila unui numar tot mai mare de oameni, va creste si numarul celor care acceseaza jocurile online.
In cifre, previziunile arata cam asa: iubitorii jocurilor de pe platformele de socializare (61,9 milioane in 2011 si 73,6 milioane in 2013), utilizatorii jocurilor online (89,5 milioane in 2011 si 97,3 milioane in 2013), a jocurilor online pe console (38,2 milioane in 2011 si 44 milioane in 2013) sau a jocurilor pe mobil (73,5 milioane in 2011 si 91,5 in 2013).
Astfel de date fac din aceasta categorie de divertisment online un mediu promitator nu doar pentru dezvoltatorii de jocuri, ci si pentru marketeri, care privesc cu incredere si incantare la noile posibilitati. Insa cea mai mare provocare pentru ei este sa faca in asa fel incat reclamele sa nu sperie, agaseze sau oboseasca utilizatorii. Iar pentru asta trebuie sa le faca parte integranta a jocurilor, fara insa a scapa din vedere trei lucruri: atragerea consumatorilor, evidentierea brandului si dinamica jocului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.