Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
La ce ore e bine sa postezi pe Facebook
Tags: management si marketing, social media, ore postare, twitter, audienta
Se intampla uneori sa ai nevoie ca un anunt pe care il postezi pe pagina de Facebook sau il trimiti pe Twitter sa fie vazut de cat mai multi utilizatori ai retelelor de social media.
Se intampla uneori sa ai nevoie ca un anunt pe care il postezi pe pagina de Facebook sau il trimiti pe Twitter sa fie vazut de cat mai multi utilizatori ai retelelor de social media.
Cei care dezvolta proiecte in social media, precum si cei care se ocupa partial de aceasta latura trebuie sa stie in mod obligatoriu cand este momentul optim pentru a posta ceva.
Evident, orele nu sunt un reper fix deoarece traficul in cazul unei postari tine in mare parte si de audenta astfel ca aceleasi ore ar putea sa nu aiba aceleasi rezultate daca vorbim despre doua companii cu audiente complet diferite.
Avand in vedere si aspectul mentionat anterior, iara care sunt orele in care traficul e cel mai mare sau cel mai scazut:
Facebook: Traficul cel mai crescut e intre 9 dimineata si 4 dupa-amiaza.
Interval optim: Intre 1 si 4 dupa-amiaza.
Interval nefavorabil: Intre 8 seara si 8 dimineata.
Pinterest: Sambata dimineata e momentul cel mai potrivit.
Interval optim: De la 2 pana la 4 dupa-amiaza sau de la 8 seara pana la 1 noaptea.
Interval nefavorabil: De la 5 dupa-amiaza pana la 7 seara.
De urmarit si care ar fi, in functie de audienta, cele mai bune ore in intervalele de mai sus deoarece aceste generalizari pot fi ingustate pana la cel mai bun moment pentru activitate in social media, tinand cont de comportamentul si obiceiurile publicului-tinta.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.87
din 5
- 43 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.