Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
La reclame inainte: Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 va face turul tarii
Tags: noaptea devoratorilor de publicitate, reclame, romania, jean marie boursicot, dan chisu
Daca asteptati cu nerabdare fiecare pauza publicitara, daca savurati fiecare secunda din fiecare spot, ba mai mult, daca nu va ajung reclamele televizate si umblati dupa altele online, asadar, daca sunteti indragostiti pana peste cap de publicitate, inseamna ca faceti parte dintre cei pentru care s-a inventat „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”.
Daca asteptati cu nerabdare fiecare pauza publicitara, daca savurati fiecare secunda din fiecare spot, ba mai mult, daca nu va ajung reclamele televizate si umblati dupa altele online, asadar, daca sunteti indragostiti pana peste cap de publicitate, inseamna ca faceti parte dintre cei pentru care s-a inventat „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”.
Sub conceptul de “Doza ta de energie creativa”, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 este un eveniment complex care nu se reduce doar la spectacolul vizionarii celor mai bune reclame din toata lumea, ci vine la pachet cu mini-evenimente, concerte si concursuri de creativitate.
8 ore, 290 de reclame internationale, un record de reclame romanesti selectate – 13 la numar – si aproximativ 10.000 de pasionati de publicitate din intreaga tara. Acestea sunt coordonatele principale ale unui show cu greutate in lumea advertising-ului si devenit deja traditie.
“Editia din acest an vine cu o surpriza de proportii si, in acelasi timp, cu o onoare pentru advertising-ul romanesc, esenta intregii selectii fiind redata de spotul iqads.ro “Gelozia” care deschide evenimentul. Selectia din 2012 vazuta in toata lumea cuprinde 13 reclame romanesti, cea mai mare expunere de pana acum, iar Jean Marie Boursicot va fi prezent la Bucuresti sa ne explice cum s-a produs aceasta indragostire de publicitatea romaneasca”, spune Dan Chisu, producatorul evenimentului.
Partenerul principal al evenimentului este Flanco.
Maniacii reclamelor pot achizitiona bilete pe ticketfan.ro si biletoo.ro, in reteaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, in magazinul Unirea la parter si in libraria Anthony Frost.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.