Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Lamaia in bere este placere: Bergenbier relanseaza Fresh Lemon
Tags: bergenbier, bergenbier fresh lemon, bere cu lamaie, lansare fresh lemon
Pe piata romaneasca se da o adevarata batalie pentru suprematia asupra segmentului berii cu arome. Aproape fiecare brand si-a creat propriul sortiment cu lamaie, iar dupa aparitia Ciuc Radler – poate una dintre cele mai reusite – s-ar fi zis ca nu mai e loc de altceva. Si totusi Bergenbier nu s-a lasat pe o ureche, asa ca a relansat combinatia racoritoare de bere cu lamaie.
Pe piata romaneasca se da o adevarata batalie pentru suprematia asupra segmentului berii cu arome. Aproape fiecare brand si-a creat propriul sortiment cu lamaie, iar dupa aparitia Ciuc Radler – poate una dintre cele mai reusite – s-ar fi zis ca nu mai e loc de altceva. Si totusi Bergenbier nu s-a lasat pe o ureche, asa ca a relansat combinatia racoritoare de bere cu lamaie.
Noul produs contine doar 1.9% alcool (exact concentratia existenta si in Ciuc Radler) si este disponibil la raft, in varianta sticla returnabila de 0.5 l si doza de aluminiu la 0.5 l.
Campania de relansare se desfasoara sub sloganul "Un party fara Fresh Lemon e ca vara fara mare" si a debutat pe TV in primul weekend din iulie. In perioada urmatoare, atat in Bucuresti cat si pe litoral, zeci de panouri stradale precum si 19 autobuze si microbuze depe rutele Constanta-Mamaia si Mangalia-Olimp vor face cunoscut noul sortiment.
De asemenea, Bergenbier Fresh Lemon va fi foarte activ si in online, beneficiind de aplicatii interactive in Social Media.
Lansarea este sustinuta si prin actiuni de sampling: 200.000 de persoane din toata tara vor testa noul produs ce le va fi oferit de promoterii Bergenbier fie pe litoral, la strand sau piscina, fie in magazinele mari din majoritatea oraselor.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 3 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.