Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lana Sutra, noua viziune asupra brandului Benetton

Tags: benetton, lana sutra, brand, erik ravelo

Culoare, tricotaje, modernism si iubire. Asa isi caracterizeaza Benetton noua sa viziune asupra brandului, ce are in plan central nu atat ideea de fashion, cat pe cea de arta. Iar proiectul Lana Sutra vine sa sublinieze tocmai acest aspect.
Noua strategie coincide cu lansarea colectiei de toamna-iarna 2011 ce a avut loc simultan in trei dintre magazinele Benetton din Milano, Munchen si Istambul. Colectia ii apartine directorului de creatie You Nguyen, desemnat in iunie sa il ajute pe Alessandro Benetton, presedintele companiei, sa isi puna propria amprenta asupra brandului fondat de tatal sau in urma cu 40 de ani.  
"Am creat un proiect menit sa combine deopotriva valorile traditionale cu cele moderne ale Benetton, precum unicitatea si autenticitatea creatiilor vestimentare, pasiunea pentru arta, interesul pentru noile tehnologii ale internetului si noua noastra viziune asupra lumii", se arata intr-un comunicat al companiei.
Ineditul proiectului Lana Sutra este dat de cele 15 manechine din fire de lana colorata, creatii ale artistului cubanez Erik Ravelo.
"Aceste obiecte de arta sunt de fapt reprezentari simbolice ale esentei brandului Benetton, fiind concepute din doua elemente cheie, scrie in ADN-ul bradului: lana si culoarea. Este o forma autentica de a celebra puritatea iubirii prin intermediul lanii si a culorii".
In ultima perioada, Benetton si-a concentrat tot mai mult activitatea de marketing in sfera online, in incercarea de a ajunge mai usor la publicul sau tinta, tinerii. Iar lansarea ce a avut loc pe 6 septembrie nu face exceptie, evenimentul fiind transmis live pe YouTube.
De asemenea, compania va demara o campanie social media de promovare a valorilor brandului prin intermediul Twitter si Facebook. Asta dupa ce in urma cu doua luni a lansat United Blogs of Benetton, o retea de bloguri dedicate produselor proprii.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016