Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Lidl a lansat prima sa campanie publicitara in Romania
Tags: lidl, campanie lidl, agentie, initiative
Lidl, cea mai mare retea de magazine alimentare din Euroapa, a lansat prima sa campanie de imagine axata pe evidentierea particularitatilor regionale ale produselor aflate in portofoliul sau. Asta odata cu inaugurarea in Romania a 11 magazine noi.
Lidl, cea mai mare retea de magazine alimentare din Euroapa, a lansat prima sa campanie de imagine axata pe evidentierea particularitatilor regionale ale produselor aflate in portofoliul sau. Asta odata cu inaugurarea in Romania a 11 magazine noi.
Intitulata „Tot ce-i mai bun din Romania. Tot ce-i mai bun din Europa”, campania a fost dezvoltata de agentia Initiative si va fi derulata in toate mediile de informare atat din Romania, cat si din Polonia, Cehia si Slovacia. Imaginea acesteia este actrita Monica Davidescu.
“Ne bucuram sa fim partenerul Lidl si suntem pregatiti sa sprijinim cu tot know-how-ul Initiative comunicarea lor in Romania. Fiind prima campanie Lidl, debutul a fost important, am facut un tur de forta pe TV si print pentru a sustine cresterea notorietatii brandului pe piata romanesca”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.
“Ne bucuram sa fim partenerul Lidl si suntem pregatiti sa sprijinim cu tot know-how-ul Initiative comunicarea lor in Romania. Fiind prima campanie Lidl, debutul a fost important, am facut un tur de forta pe TV si print pentru a sustine cresterea notorietatii brandului pe piata romanesca”, spune Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.
Campania sustine pozitionarea companiei de a oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producatori.
Reteaua Lidl numara in prezent 120 de magazine in Romania, iar pana la sfarsitul anului, reteaua va numara peste 125 de magazine, devenind astfel cel mai mare retailer modern, cu acoperire la nivel national, dupa numarul de magazine detinute.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.