Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Logo de aur:Brandient a fost premiata la Graphis Best in Design 2012 pentru sigla eMAG
Tags: emag, logo emag, brandient, competitie, graphis, gold
Daca tot am aratat lumii ca suntem niste publicitari suficient de buni si creativi pe partea de reclame, era vremea sa demonstram ca nu ducem lipsa de viziune si talent nici cand vine vorba despre elementele de identificare ale brandurilor. Iar aici, agentia Brandient este prima care a spart gheata.
Daca tot am aratat lumii ca suntem niste publicitari suficient de buni si creativi pe partea de reclame, era vremea sa demonstram ca nu ducem lipsa de viziune si talent nici cand vine vorba despre elementele de identificare ale brandurilor. Iar aici, agentia Brandient este prima care a spart gheata.
Graphis Best in Design 2012 si a castigat dreptul de a aparea intr-unul dintre cele mai faimoase reviste de design din lume: Graphis Design Annual. Brandient este astfel prima companie de branding romaneasca ce primeste premiul Gold in competitia amintita.
Dincolo de conceptia in sine, logoul eMAG surprinde prin variantele sale personalizate in functie de diversele ocazii de peste an si de profilul demografic al utilizatorilor. In plus, logoul modular eMAG isi propune sa ilustreze motive zilnice de bucurie.
"Gold la Graphis este un premiu dina designului, ravnit de orice designer, iar castigarea sa anul acesta este o mandrie pentru Brandient si o premiera pentru Romania", spune Cristian 'Kit' Paul (Creative Partner, Brandient).
Graphis este de peste 60 ani un adevarat bastion in design. Primul anuar a fost publicat in 1944 de doi elvetieni care indrageau arta vizuala si prezenta lucrarile unor artisti talentati ai vremii. In prezent, compania are sediul in New York, propriul site si propria competitie de design, scopul ei ramanand acela de a aduna si prezenta cele mai bune lucrari grafice, sub orice forma ar fi acestea.
Logo-ul polimorfic creat de Brandient pentru eMAG a luat aurul in competitia Dincolo de conceptia in sine, logoul eMAG surprinde prin variantele sale personalizate in functie de diversele ocazii de peste an si de profilul demografic al utilizatorilor. In plus, logoul modular eMAG isi propune sa ilustreze motive zilnice de bucurie.
"Gold la Graphis este un premiu din
Graphis este de peste 60 ani un adevarat bastion in design. Primul anuar a fost publicat in 1944 de doi elvetieni care indrageau arta vizuala si prezenta lucrarile unor artisti talentati ai vremii. In prezent, compania are sediul in New York, propriul site si propria competitie de design, scopul ei ramanand acela de a aduna si prezenta cele mai bune lucrari grafice, sub orice forma ar fi acestea.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.