Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Lui Jobs nu-i placeau reclamele Apple

Tags: steve jobs, apple, reclame apple, ipod, mac vs pc, think different

Cel putin nu la inceput. Intr-o lucrare despre succesul companiei Apple si activitatea lui Steve Jobs la carma acesteia, se arata ca multe intre campaniile publicitare devenite emblematice pentru brand nu au fost pe placul fondatorului Apple.
Cand i s-a prezentat pentru prima data concepul campaniei pentru iPod – renumitele siluete care danseaza – Jobs a respins din start ideea, sustinand ca ele nu reprezinta brandul Apple.

“Nu erau deloc precum reclamelele pe care Jobs le aprobase in trecut, axate pe imaginea produsului, cu un fundal complet alb si avand alaturi un slogan inteligent. De aceea, erau percepute ca nepotrivite cu imaginea clasica a brandului”, explica Ken Segall, autorul cartii “Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple’s Succes”.  

Nici celebra campanie “Mac vs. PC” nu s-a bucurat de o primire mai calduroasa din partea lui Jobs.  Acesta a respins in repetate randuri textele reclamelor din seria publicitara.

“Ai fi tentat sa crezi ca o ideea atat de geniala ar fi primit imediat unda verde. In realitate insa, campania a avut parte de un inceput tumultuos”, mai spune Segall.

In prima faza, Steve Jobs nu a indragit nici campania “Think Different”, care avea sa-i aduca brandului mai multa notorietate decat oricare alta. Unul dintre directorii care au lucrat indeaproape cu CEO-ul Apple a declarat la un moment dat ca Jobs ar fi spus despre script-ul initial al reclamei ca nu este bun de nimic.

Si-acum va veti intreba probabil cum de au ajuns sa fie totusi implementate aceste campanii. Ei bine, tot multumita lui Steve Jobs. Mai exact, firii sale suficient de flexibile cat sa plece urechea la sfaturile altora si sa isi schimbe opiniile din cand in cand. Daca nu ar fi fost asa, lumea publicitara ar fi fost privata de unele dintre cele mai bune reclame create vreodata.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016