Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Magiunul discordiei: Lidl este acuzat de falsificarea unui brand romanesc
Tags: magiun de topoloveni, lidl, sympatica, produs contrafacut, magiun de prune
Producatorul magiunului de Topoloveni a dat in judecata lantul de magazine Lidl, acuzand compania de fals intelectual, uz de fals si concurenta neloiala. Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova a inceput deja urmarirea penala in acest caz, noteaza dailybusiness.ro.
Producatorul magiunului de Topoloveni a dat in judecata lantul de magazine Lidl, acuzand compania de fals intelectual, uz de fals si concurenta neloiala. Parchetul de pe langa Tribunalul Prahova a inceput deja urmarirea penala in acest caz, noteaza dailybusiness.ro.
In cazul in care Consiliul Concurentei va constata practicile neloiale ale companiei, Lidl ar putea fi amendata cu 4 milioane de lei, reprezentant 10% din cifra de afaceri pe anul trecut.
Nu este insa pentru prima data cand o institutie romaneasca ia masuri impotriva retailer-ului german. In urma unui control al Ministerului Agriculturii si al Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Prahova efectuat in luna iulie a acestui an, produsul “Sympathica” comercializat in lantul de magazine Lidl a fost retras de pe piata intrucat nu indeplinea conditiile legale de etichetare si tehnologia de fabricare.
In urma controlului s-a constatat ca se utiliza abuziv denumirea de “magiun de prune” pentru produsul “Sympathica” intrucat acesta era fabricat din piure de prune concentrat si suc de prune concentrat, aceste materii prime fiind obtinute din prune in Serbia si exportate în Polonia, unde sufereau o noua procesare pana la obtinerea produsului finit, comercializat de reteaua Lidl.
In schimb, produsul „Magiun de Topoloveni” este unul autentic, certificat ca atare si, totodata, primul produs alimentar traditional romanesc cu Indicatie Geografica Protejata la nivelul UE. De altfel, Sonimpex este singura companie producatoare din Romania pe segmentul prelucrarii si conservarii fructelor, fara zahar adaugat si fara agenti de conservare.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.2
din 5
- 10 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.