Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Maiestrie publicitara: Coca-Cola Zero dezvaluie frumusetea lui SI
Tags: coca cola zero, reclama coca cola, si, zero calorii
De la brandurile mari intotdeauna te astepti sa primesti calitate, bun gust si dovezi ale creativitatii si inteligentei, chiar si atunci cand vine vorba despre campanii publicitare sau mai ales atunci. Iar ele, de regula, nu dezamagesc, dupa cum nu dezamageste nici Coca-Cola cu noua sa reclama.
De la brandurile mari intotdeauna te astepti sa primesti calitate, bun gust si dovezi ale creativitatii si inteligentei, chiar si atunci cand vine vorba despre campanii publicitare sau mai ales atunci. Iar ele, de regula, nu dezamagesc, dupa cum nu dezamageste nici Coca-Cola cu noua sa reclama.
Ingenios, profund, amuzant, spotul pentru Coca-Cola Zero, este genul de clip care-ti ramane in minte datorita maiestriei cu care s-a folosit de ceea ce parea irelevant in constructia unui slogan – conjunctia „si” – punand-o in lumina si facand din ea pilonul principal al celei mai recente campanii publicitare.
„Gustul adevarat al Coca-Cola si zero calorii” spune simplu mesajul publicitar. Doar ca „si” este acum cheia, esenta, pentru ca de el se leaga intregul construct al spotului si campaniei deopotriva.
„SI” inseamna un plus, un adaos, o completare. Presupune o continuare, un ceva ce urmeaza si care poate fi evident, subinteles ori abia soptit. „SI” inseamna de fapt sa te astepti la mai mult si sa ceri mai mult. De aceea, Coca-Cola Zero l-a facut centrul universului sau, indemnandu-i pe toti ceilalti sa aseze intre doua optiuni, intre doua atribute mai degraba pe „si” decat pe „sau”. Pentru ca doar asa le vor avea pe toate.
"Intelepciunea populara spune ca ar trebui sa ne bucuram cu ceea ce avem. In schimb, noi suntem de parere ca este OK sa cerem mai mult. Credem ca cel mai grozav cuvant din limba engleza este acea conjunctie inofensiva care face posibila afirmatia: Acelasi gust Coca-Cola si zero calorii. Asa incat, am creat o reclama pentru a ilustra puterea acestui cuvant si minunatiile pe care le poate aduce atunci cand este folosit corect", spun reprezentantii companiei.
Coca-Cola a mers insa si mai departe cu aceasta idee, postand pe site-ul propriu un clip prin care anunta publicul ca a cumparat drepturile de utilizare ale cuvantului „si”. Iar pentru a da credibilitate anuntului, acesta este facut public de catre un avocat. Iata cat de importanta poate deveni o banala conjunctie!
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.