Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mandria pe post de brand de tara
Tags: brand de tara, campanie, marea britanie, campania great britain
Poate fi mandria brand de tara? S-ar zice ca da, daca este sa privim catre cea mai recenta campanie de promovare a Marii Britanii, lansata in urma cu cateva zile de insusi primul ministru, David Cameron.
Poate fi mandria brand de tara? S-ar zice ca da, daca este sa privim catre cea mai recenta campanie de promovare a Marii Britanii, lansata in urma cu cateva zile de insusi primul ministru, David Cameron.
Printr-o serie de afise de mari dimensiuni, campania "GREAT" isi propune sa evidentieze cele mai importante atuuri ale Marii Britanii, grupate pe 10 arii de excelenta si devenite pilonii centrali ai proiectului de promovare: creativitate, inovatie, antreprenoriat, viata la tara, invatamant, muzica, cumparaturi, sport, istorie, mediu. In centrul conceptului se afla insa mandria de a apartine unui tari cu traditie.
"Ideea campaniei este simpla. Sunt foarte multe lucruri grozave in ceea ce priveste Anglia, iar noi ne-am dorit sa le facem cunoscute lumii, strigand cu voce tare si plini de mandrie ca Marea Britanie este un loc minunat pentru a face afaceri, pentru a investi, pentru a studia sau pentru a vizita. Facem astfel o invitatie intregii lumi sa vina sa vada ce avem de oferit ", a spus David Cameron cu ocazia lansarii campaniei.
Autoritatile de la Londra spera astfel ca veniturile din comert si turism sa creasca considerabil, estimarile ridicandu-se la un miliard de lire sterline. De asemenea, se doreste ca numarul vizitatorilor sa creasca anul viitor cu inca 4 milioane.
Proiectul "GREAT" pare o actiune strategica si fireasca de promovare dat fiind faptul ca in 2012 Marea Britanie va fi gazda unui eveniment care o va plasa in centrul atentiei mondiale: Jocurile Olimpice si Paralimpice organizate la Londra.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.