Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marea Britanie a abolit interdictia reclamelor la tigari
Tags: e-lites, reclame tigari, tigari electronice
Dupa 5 decenii in care nu au mai vazut lumina televizorului, reclamele la tigari revin pe micile ecrane. Se intampla in Marea Britanie, acolo unde brandul E-Lites aduce produsele din tutun inapoi pe TV. Nu este vorba insa despre tigari obisnuite, ci despre cele electronice.
Dupa 5 decenii in care nu au mai vazut lumina televizorului, reclamele la tigari revin pe micile ecrane. Se intampla in Marea Britanie, acolo unde brandul E-Lites aduce produsele din tutun inapoi pe TV. Nu este vorba insa despre tigari obisnuite, ci despre cele electronice.
Clipul publicitar prezinta un tata care se furiseaza afara pentru a fuma o tigara in timpul unei petreceri de familie, ratand astfel primi pasi ai copilului sau. La intrebarea sa „What have I missed?” i se raspunde vizual cu sloganul de brand: „E-Lites: You don’t know what you’re missing”.
Bradul si echipa de creatie a McCann au petrecut 14 luni lucrand indeaproape cu Clearcast, autoritatea britanica ce aproba reclamele TV, pentru a obtine „binecuvantarea” de difuzare a spotului. Si a obtinut-o in cele din urma, intrucat reclama nu ilustreaza pe nimeni fumand.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.