Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

McDonald's a lansat o noua platforma pentru a arata ca se indreapta spre meniuri mai sanatoase

Tags: mcdonald's, dialog, marea britanie, what makes mcdonald's

McDonald’s continua sa-si transforme restaurantele din intreaga lume. In Marea Britanie, de exemplu, compania si-a trasnformat spatiile disponibile si optiunile din meniu, lansand un nou site, pentru a le arata consumatorilor secvente din spatele scenei, adica activitati caritabile ale companiei, informatii privind provenienta alimentelor folosite si modul in care contribuie la salvarea mediului.
Consumatorii sunt invitati sa descopere informatii, sa-si spuna parerea despre companie si sa puna intrebaripe platforma sociala cu numele ‘What Makes McDonald’s’ (Ce inseamna McDonald’s, tr.n.). Prima incercare de a initia un dialog cu cei din fata tejghelei este datata 2007, la lansarea MakeUpYourOwnMind.co.uk. Noua platforma insa va extinde ideea de fast-food sanatos intr-o maniera mult mai simpla. De exemplu, este mult mai usor sa accesezi informatiile nutritionale ale fiecarui produs in parte: alegi categoria, apoi produsul si, cand apare imaginea acestuia, pui cursorul pe el si citesti ce ai dorit. Site-ul include si o sectiune Sport care explica viziunea McDonald’s legat de Olimpiada si fotbal.



Platforma ‘What Makes Mcdonald’s’ va fi sprijinita de o campanie TV. “In ultimii ani, am muncit mult pentru a ne deschide usile, atat online, cat si offline. Totusi, mai sunt inca multe mituri despre McDonald’s si multe alte lucruri pe care oamenii nu le stiu despre noi” a declarat Alastair Macrow, vicepresedinte al departamentului de marketing din cadrul McDonald’s Marea Britanie.
 
“Pe masura ce oamenii se implica mai mult in relatia cu brandurile prin mediul digital si social media, suntem increzatori ca introducerea noilor canale pentru ca oamenii sa ne spuna ce gandesc si pentru a ne pune intrebari ne va aduce mai aproape de clienti: un obiectiv cheie al strategiei noastre de afaceri”, a adaugat el.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016