Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
McDonalds isi urca in cap iubitorii de animale
Tags: mcdonald's, pit bull, reclama, indignare, radio, kansas
La doar cateva saptamani dupa esecul campaniei de pe Twitter, McDonald’s reuseste iarasi sa starneasca nemultumire printre consumatori. De data asta, vinovata pentru noua samanta de scandal este o comparatie total neinspirata.
La doar cateva saptamani dupa esecul campaniei de pe Twitter, McDonald’s reuseste iarasi sa starneasca nemultumire printre consumatori. De data asta, vinovata pentru noua samanta de scandal este o comparatie total neinspirata.
Asocierea cu bucluc a fost facuta in cadrul unui spot radio de promovare a produselor McDonald’s. Realizatorul acestuia si-a dorit sa ilustreze in mod exagerat de plastic cam ce insemana riscul unei alimentatii de tip fast-food. Drept urmare el a afirmat ca ingrijirea unui caine din rasa pit bull pe post de animal de companie este mai riscanta decat consumarea unui meniu McDonald’s.
Iubitorii de animale au fost, desigur, ultragiati si au reactionat imediat pe Facebook. Ei au creat o pagina de protest, „Pit Bull Against McDonald’s”, unde ii indeamna pe toti utilizatorii sa semneze o petitie online.
Iubitorii de animale au fost, desigur, ultragiati si au reactionat imediat pe Facebook. Ei au creat o pagina de protest, „Pit Bull Against McDonald’s”, unde ii indeamna pe toti utilizatorii sa semneze o petitie online.
Desi reclama nu a rulat decat cateva zile, avand doar acoperire locala (in statul american Kansas), protestul online a adunat peste 11.000 de fani, iar boroboata McDonald’s a ajuns pe prima pagina a ziarelor.
Pentru ca valul de multumiri a fost exprimat mai ales online, in mediile sociale, compania a utilizat acelasi canal pentru a anunta retragerea spotului radio si pentru a-si cere scuze.
„Remarca cu privire la pit bulli utilizata in reclama a fost insensibila. Ne cerem scuze. De indata ce am luat la cunostinta de aceasta, am solicitat promotorului local retragerea imediata a spotului. Data viitoare vom face o treaba mai buna. Nu dorim sa jignim pe nimeni cu reclamele noastre”, spun reprezentantii McDonald’s.
Dar scuzele par sa nu fie de ajuns in acest caz. Multi dintre fanii paginii de protest sunt de parere ca McDonald’s ar trebui sa faca unele donatii in contul organizatiilor care protejeaza rasa pit bull.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.