Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mesajul brandului tau depinde de clienti. Fa alegerea potrivita!
Tags: management si marketing, promisiunea brandului, companie, social media, clientul ideal
Poate ca multe sintagme ne vor incanta peste masura. O sa le sune bine si prietenilor, si familiei. O sa testam si pe necunoscuti. O sa testam si pe clienti. Si o sa ne dam seama ca intre ceea ce percepem noi si ce percepem ei cand privim produsul exista o diferenta destul de mare. O diferenta pe care va trebui sa o reducem prin mesajul brandului.
Poate ca multe sintagme ne vor incanta peste masura. O sa le sune bine si prietenilor, si familiei. O sa testam si pe necunoscuti. O sa testam si pe clienti. Si o sa ne dam seama ca intre ceea ce percepem noi si ce percepem ei cand privim produsul exista o diferenta destul de mare. O diferenta pe care va trebui sa o reducem prin mesajul brandului.
Mai intai, este important sa aflam care este perspectiva clientului. Ce conteaza pentru ei? Ii chestionam, le luam interviuri, ii observam in social media. Trebuie sa stim care sunt cuvintele cheie pentru clientul nostru ideal.
In al doilea rand, sa nu uitam de perspectiva interna. Pentru ca promisiunea brandului sa fie eficienta, aceasta trebuie sa fie adevarat. De ce e produsul tau unic? Unde apare valoarea? Discuta cu oamenii din cadrul companiei. Ca leader, care e viziunea ta? Ce e unic in procesul de manufacturare?
Trebuie sa descoperim, asadar, care sunt punctele comune intre ceea ce percep clientii si ceea ce percepem noi cand ne gandim la produs. In plus, nu trebuie sa uitam ca afacerea noastra va creste in viitor asa ca mesajul trebuie sa descrie si sa includa ideea de miscare, de dezvoltare, de o directie anume.
Indiferent de afacere, mesajul trebuie sa treaca prin aceste etape pentru a ne asigura ca ceea ce promovam nu ajunge la destinatari tocmai din cauza unei idei pe care noi am formulat-o gresit.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.