Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mesteresti si castigi: Praktiker sarbatoreste 10 ani in Romania prin campania Idei de 10

Tags: praktiker, idei de 10, campanie, do it yourself, bricolaj

S-ar zice ca romanii sunt genetic construiti faca lucrurile cu mana lor, fie ca este vorba despre a-si repara singuri masina in fata blocului, fie de a a-si varui apartamentul. Oricum ar fi, le place sa mestereasca. Si pentru ca tot le place, Praktiker s-a gandit sa le dea si de lucru.
La un deceniu de la lansarea in Romania a retelei germane Praktiker si in cinstea aniversarii celor 10 ani pe piata autohtona, agentia Lowe&Partners a creat campania de comunicare integrata "Idei de 10" ce isi propune sa incurajeze creativitatea si ideile celor carora le place sa mestereasca.

Lansata la inceputul lunii aprilie, campania are in centrul sau conceptul de do-it-yourself (DIY) si este sustinuta printr-o aplicatie de Facebook cu mecanism de concurs prin care fanii pot inscrie lucrari confectionate cu ajutorul produselor Praktiker.

Cei care doresc sa raspunda provocarii brandului trebuie sa achizitioneze cel putin un produs din reteaua Praktiker, care sa fie apoi utilizat in realizarea proiectului lor creativ. Fotografia proiectului va fi incarcata, impreuna cu descrierea materialelor folosite si a pasilor de realizare, pe pagina de Facebook Praktiker Romania.

Campania se va incheia in luna septembrie, iar cele mai bune idei inscrise vor fi rasplatite cu 115 premii in valoare totala de 40.000 lei. Ideea de 10 a fiecarei luni va fi afisata public pe panourile Praktiker expuse in fiecare oras in care compania este prezenta, pentru a-i inspira si pe altii. Proiectele vor fi evaluate de un juriu din care fac parte un specialist Praktiker, un jurnalist specializat pe zona de DIY si Cabral, in calitate de blogger.

"Ne-am propus sa sarbatorim cei 10 ani alaturi de romani printr-o campanie creativa care sa le premieze ingeniozitatea si abilitatile. Vrem sa aratam ca DIY-ul nu este o activitate banala si ca oricine poate, cu viziune si imaginatie, sa dea nastere unor proiecte neasteptate", spune Mirela Ochiana (Marketing Manager, Praktiker Romania).

Campania beneficiaza de asemenea de un spot TV, spoturi radio, materiale promotionale si componente outdoor semnate de Lowe&Partners .

bn
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016