Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Microsoft se umanizeaza la nivel publicitar

Tags: microsoft, reclama, apple, ebox kinect, kinect effect

A disparut de pe rafturi atat de repede incat Microsoft a intrat cu el in Cartea Recordurilor. Cu cele opt milioane de unitati vandute in primele luni de la lansare a fost un veritabil fenomen, fenomenul anului 2010. Iar in ceea ce-l priveste, lucrurile nu se opresc aici.
Microsoft a lansat consola Xbox Kinect 360 in urma cu doar un an, adresandu-se mai ales amatorilor de distractie si jocuri. Insa potentialul sau era mult mai mare, asa incat compania si-a dorit mai mult de la produsul sau. Pentru a-i pune in lumina inregul potential, Microsoft a lansat recent un nou spot publicitar.
Complex, precum produsul pe care-l deserveste, „The Kinect Effect” prezinta intreaga panoplie de aplicatii posibile ale dispozitivului de la muzica si educatie pana la medicina. Reclama vorbeste despre potentialul vizionar, lasand astfel deschisa calea catre experimentare.
La prima vedere insa, clipul te poate duce usor cu gandul la principalul competitor al Microsoft, Apple. Asta pentru ca este realizat intr-o maniera similara cu reclamele de prezentare ale iPhone.
Totusi are o frumusete aparte care sta mai ales prezentarea produsului intr-o maniera non-agasanta, obiectul reclamei fiind dezvaluit doar cateva secunde la inceputul si finalul acesteia. In plus, prin modul de realizare, prin script, „The Kinect Effect” daruieste gigantului tehnologiei o fata mult mai umana. S-ar zice ca Microsoft a invatat sa puna suflet nu doar in produsele sale, ci si in reclame.
Este un aspect inedit, intrucat compania nu obisnuieste sa acorde cine stie ce importanta campaniilor publicitare proprii, cel putin nu in maniera in care ne-a obisnuit Apple. Microsoft nu a avut spoturi memorabile, mizand mai mult pe produsul in sine, decat pe prezentarea acestuia.   
Conceptul campaniei ii apartine agentiei Twofifteenmccann, iar partea de productie a spotului companiei Anonymous Content.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016