Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mituri in advertising: Ce-ar fi fost daca si poate era mai bine sa

Tags: advertising, publicitate, campanie promovare, reclame, costuri, strategie media

Ideal ar fi sa ne viseze oamenii noaptea in somn si a doua zi sa se trezeasca in minte fix cu produsul nostru lansat recent. In realitate insa avem nevoie de advertising si e bine sa imbratisam toate mijloacele pe care aceasta industrie ni le pune la dispozitie.
Si spun asta ca sa atrag atentia asupra acelor mituri care au creat de multe ori probleme pentru multe afaceri care au crezut in ele si au ales sa se fereasca inainte de a incerca ceva.

1. Advertising-ul e bun numai pentru unele afaceri. Nimic mai gresit. Publicitatea functioneaza pentru orice companie si afacere. Desigur, asta implica schimbari de la o afacere la alta, dar tocmai aceasta este functia unei agentii care a inteles bine ce vrei. De cealalta parte, este si in responsabilitatea clientului sa stie ce vrea si sa transmita clar obiectivele.

2. De publicitate e nevoie doar cand afacerea merge mai putin bine. Daca ne lasam afacerea pana in punctul in care credem ca o vom resuscita prin reclame, gresim. Piata e deja saturata, trebuie sa fim constant vizibili si in contact cu clientii. In acelasi timp, vom reusi sa atragem noi potentiali cumparatori.

3. Efectul reclamelor poate sa dureze zeci de ani. Produsele sunt, in realitate, cele care perpetueaza anumite impresii sau amintiri, indiferent daca vorbim despre o impresie negativa sau una pozitiva. Un produs bun isi va demonstra calitatea in timp, iar un client cu adevarat multumit va reveni si va face si promovare in mod gratuit.

4. Publicitatea costa prea mult. Costa pentru ca este o industrie care are nevoie de bani, ca orice alt domeniu. Iar cand ne gandim dinainte la cat ne va costa o campanie inainte sa ne gandim la ce ne poate aduce in termeni de crestere a vanzarilor sau dezvoltare a brandului pe termen lung, inseamna ca suntem de acord cu mitul de mai sus.

E bine sa testam si sa fim deschisi la nou. Sa avem planuri bine puse la punct, bugete organizate temeinic si strategii care sa functioneze. Pentru o reusita pe termen lung va trebui mereu sa actionam eficient pe termen scurt.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016