Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Moda impotriva SIDA si sarutul pentru o cauza marca H&M
Tags: h&m, sida, moda, sarut, campanie umanitara
H&M isi continua initiativa filantropica „Moda impotriva SIDA” lansata in 2008 cu o noua mutare. De data aceasta, retailer-ul ii cheama pe fanii modei accesibile din toata lumea sa contribuie la aceasta cauza nobila sarutandu-se, cel mai dulce mod de implicare posibil, scrie popsop.com.
H&M isi continua initiativa filantropica „Moda impotriva SIDA” lansata in 2008 cu o noua mutare. De data aceasta, retailer-ul ii cheama pe fanii modei accesibile din toata lumea sa contribuie la aceasta cauza nobila sarutandu-se, cel mai dulce mod de implicare posibil, scrie popsop.com.
H&M ne invita sa vizitam site-ul www.fashionagainstaids.com si sa incarcam o poza cu noi sarutandu-ne, caci, pentru fiecare instantaneu, H&M va dona 1 dolar pentru prevenirea HIV/SIDA. In acest moment sunt peste 14.000 de imagini din 109 tari, asa ca site-ul a ajutat la generarea a peste 14.000 de dolari. Cerul este limita, deci.
H&M ne invita si sa cumparam articolele din ultima colectie Fashion Against AIDS, care a ajuns in 300 de magazine selectate in toata lumea, incepand cu 26 aprilie. Pentru aceasta colectie, H&M a format o echipa buna cu artisti si ilustratori din mai multe colturi ale globului, care au elaborat afise haioase. Daca achizitionam un articol din noua colectie, care include bluze si bustiere in stil african, tricouri cu modele folclorice inuite din Groenlanda, dar si bijuterii si accesorii, vom face automat o donatie catre organizatiile caritabile dedicate cauzei.
Retailerul spune ca “25% din toate vanzarile vor merge spre proiecte de constientizare in randul tinerilor”. In ultimii patru ani, initiativa a ajutat la strangerea a in jur de 6,7 milioane de dolari, folositi pentru a populariza mesajul despre pevenirea imbolnavirii cu SIDA.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.