Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Motivarea la locul de munca. Tine-ti echipa aproape
Tags: motivare angajati, dezvoltare afacere, recompensa angajati, obiective
O afacere inseamna si oamenii care se ocupa de ea. Oricat de mult tii la ceea ce ai creat, va trebui sa te asiguri ca oamenii din jurul tau sunt la fel de motivati, inspirati si doritori sa duca brandul in aceeasi directie de dezvoltare.
O afacere inseamna si oamenii care se ocupa de ea. Oricat de mult tii la ceea ce ai creat, va trebui sa te asiguri ca oamenii din jurul tau sunt la fel de motivati, inspirati si doritori sa duca brandul in aceeasi directie de dezvoltare.
Statisticile au demonstrat de nenumarate ori ca nu banii sunt pe primul loc in topul motivatiilor. Orice angajat va dori sa se simta apreciat in egala masura si sa simta ca reuseste, prin ceea ce face, sa contribuie la dezvoltarea afacerii. Munca de rutina nu va motiva niciodata pe nimeni, ba dimpotriva.
Proiectele pe termen scurt, provocarile, concursurile, premiile, toate acestea sunt elemente care ajuta la consolidarea unui mecanism productiv in interiorul unei companii.
Banii conteaza si mai mult in masura in care sunt oferiti si ca recompensa pentru inregistrarea unor performante sau pentru indeplinirea unor obiective.
Vorba dulce, mult aduce. Complimentele sincere pot sa insemne foarte mult atunci cand sunt adresate unui angajat care nu a aparut, intr-o luna, pe lista celor recompensati. Eviti astfel ca salariatul in cauza sa se simta exclus, descurajat si, in cele din urma, lipsit de motivatie.
Transmite deciziile pe care le iei si angajatilor tai. Chiar daca alegi ca unele dintre aceste hotarari sa fie transmise mai tarziu, zvonurile pot face mult rau intr-o astfel de situatie.
Foloseste-te de un sistem prin care fiecare angajat are posibilitatea de a avansa si de a oferi companiei ce e mai bun in functie de abilitatile pe care le detine. Merita sa investesti in cei din echipa ta pentru ca asta va aduce beneficii ambelor parti.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.