Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Motto-ul care a dat nastere unui brand: Burger King
Tags: burger king, motto, publicitate, marketing
In 1974, o mica companie americana, abia infiintata, visa sa devina o amenintare pentru un gigant al fast-food-ului, McDonald’s. Stia ca pentru a fi un competitor redutabil avea nevoie nu doar de produse bune, ci si de un motto reprezentativ si memorabil.
In 1974, o mica companie americana, abia infiintata, visa sa devina o amenintare pentru un gigant al fast-food-ului, McDonald’s. Stia ca pentru a fi un competitor redutabil avea nevoie nu doar de produse bune, ci si de un motto reprezentativ si memorabil.
Asa s-a nascut conceptul: "Have It Your Way” („Fie cum vrei tu”, n.r.) al companiei Burger King. Motto-ul reprezinta si inglobeaza practic una dintre cele mai cunoscute filosofii de marketing: "Clientul nostru, stapanul nostru.” De la lansarea sa in urma cu aproape 40 de ani, intreaga existenta si evolutie a Burger King s-a concentrat asupra acestei formule.
"Have It Your Way” este o filosofie de business si de marketing, care functioneaza la fel de bine in prezent pe cat functiona si in trecut. Ba poate chiar mai bine astazi, gratie noilor tehnologii.
Aceasta filosofie aseaza in centrul universului companiei clientul si, mai ales, dorintele sale. El este reperul in toate, pentru el se creaza produse, locatii, campanii. El este regele in regatul Burger King.
Russ Klein, fostul director de marketing al companiei, explica la un moment dat cum a reusit Burger King sa dea lovitura cu acest motto:
„A fost creat in urma cu mai bine de 30 de ani, dar se potriveste foarte bine si in prezent. Am realizat ca exista mai multe posibilitati de a interpreta acest motto. Pe de o parte din punct de vedere al comunicarii, in sensul ca proprii nostri clienti pot controla continutul media al companiei. Pe de alta parte din punct de vedere al produselor, intrucat consumatorii pot controla modul in care le este preparata mancarea.”
Totul sta asadar in a le oferi clientilor posibilitatea de a decide asupra modului in care decurge relatia cu un brand. Burger King a mizat pe acest lucru si a creat de-a lungul timpului mai multe campanii de succes. Una dintre ele este „Subservient Chicken”. Clipurile publicitare din cadrul acestei campanii au facut furori in sfera online, devenind virale in scurt timp.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.