Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Naturaletea castiga teren: P&G renunta la reclamele prelucrate in Photoshop

Tags: reclame modificate, photoshop, procter&gamble, imagini prelucrate

Ne atrag prin desavarsirea liniilor, a proportiilor si culorilor. Perfectiunea lor vinde cu usurinta, insa este ingrata, caci a creat un etalon ireal. Dupa ani de tiranie asupra idealului frumusetii, reclamele modificate in Photoshop au intrat in atentia lumii si sunt din ce in ce mai blamate.
Naturaletea in advertising pare sa castige teren, iar cea mai recenta reduta pe care a cucerit-o este Procter&Gamble. Compania s-a angajat recent sa nu mai utilizeze niciodata imagini modificate pe calculator pentru campaniile sale publicitare.

Angajamentul se refera la brandul CoverGirl, marca aflata in portofoliul P&G.
Astfel, in ultimul sau print pentru rimelul CoverGirl, marketerii au renuntat sa mai apeleze la computer pentru a face genele modelului neobisnuit de lungi si curbate. S-a optat in schimb pentru o varianta naturala.


Dar schimbarea de atitudine este mai putin o initiativa a companiei si mai mult rezultatul unei solicitari din partea National Advertising Division din SUA, institutie care supervizeaza activitatea in zona de publicitate. Aceasta a acuzat P&G ca in reclama pentru noul sau rimel, care promitea femeilor gene de doua ori mai voluminoase, a exagerat voit efectele produsului, facand apel la o imagine prelucrata pe calculator.    

Desi P&G avea ca alternativa utilizarea unei imagini modificate care sa contina insa un avertisiment in legatura cu acest aspect, compania a preferat sa renunte cu totul la reclamele prelucrate in Photoshop. Din bun simt, s-ar zice.

„Nu poti utiliza o anumita fotografie pentru a demonstra care sunt efectele folosirii unui produs cosmetic pentru ca apoi, undeva intr-un colt al reclamei, sa spui ca, de fapt, nu-i chiar asa ”, spun reprezentantii companiei.      
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016