Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
New in town, conceptul de lansare a 5 noi produse Hochland
Tags: hochland, branza proaspata, pastel, agentie pastel, new in town, cottage cheese
Hochland a imbogatit segmentul de branza proaspata cu cinci noi produse, iar pentru a le face intrarea asa cum se cuvine pe piata romaneasca a apelat la ajutorul agentiei pastel, care a realizat conceptul creativ, materialele pentru in-store si evenimentul de lansare pentru publicul intern.
Hochland a imbogatit segmentul de branza proaspata cu cinci noi produse, iar pentru a le face intrarea asa cum se cuvine pe piata romaneasca a apelat la ajutorul agentiei pastel, care a realizat conceptul creativ, materialele pentru in-store si evenimentul de lansare pentru publicul intern.
De aici si mesajul campaniei “Branzica proaspata te urmeaza oriunde ziua te ghideaza”, un mesaj focusat pe produs, cu o adresare directa, personala si cu un ton jucaus, dat de rima.
Forta interna de vanzari a fost prima categorie de public care a aflat despre noile produse Hochland. Peste 150 de persoane au participat la un evenimentul interactiv, organizat de pastel sub forma unei Adunari Generale a Orasului Hochland. Adunarea cuprinde Constructori - Marketing, Politisti - Sales, Aviatori – Supply Chain, Doctori – Trade Marketing si, bineinteles, Primarul – Director de vanzari. Obiectivul lor a fost identificarea necunoscutilor care au aparut in oras, respectiv cele 5 tipuri de branzica proaspata Hochland. Spatiul a fost decorat cu elemente specifice unui oras: indicatoare, semne de circulatie, cladiri, parc, gradinita, birou etc.
“Conceptul evenimentului a fost neasteptat si jovial: New in Town. Astfel, focusandu-ne pe caracteristicile produsului, ne-am asigurat ca echipa cunoaste noua gama si caracteristicile sale, intelegandu-i pozitionarea si directia de comunicare. Produsele au fost expuse pe macheta unui orasel, pe care chiar noi, in agentie, am creat-o, lipind piesele cu penseta”, spune Ioana Mucenic (Visionary managing partner pastel).
Pentru promovarea in-store a noilor produse Hochland a fost realizata o gama larga de materiale: postere, shelf-liners, shelf-stoppers, wobblers, flyere si branding pentru frigidere. Acestea au ajuns in marile magazine din cele mai importante orase ale tarii, convingandu-i pe consumatori sa incerce noile produse Hochland.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.