Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nivea isi retrage o reclama de pe piata, la presiunea social media
Tags: reclama, nivea, barbati, social media, twitter, facebook, rasism, reintoarcerea la civilizatie
O reclama tiparita a companiei Nivea care ii incurajeaza pe barbatii afro-americani sa se "reintoarca la civilizatie", distribuita in editia din septembrie a revistei Esquire, a creat o furtuna de replici pe Twitter si pe Facebook, fiind acuzata de rasism, spune mashable.com.
O reclama tiparita a companiei Nivea care ii incurajeaza pe barbatii afro-americani sa se "reintoarca la civilizatie", distribuita in editia din septembrie a revistei Esquire, a creat o furtuna de replici pe Twitter si pe Facebook, fiind acuzata de rasism, spune mashable.com.
Nivea si-a cerut scuze pe propria pagina de Facebook, iar reclama a fost retrasa si nu va mai fi publicata.
"Va multumim pentru ca va pasa suficient, incat sa ne oferiti feedback despre recenta campanie 'Reintors la civilizatie' pentru barbatii Nivea. Aceasta reclama este inadecvata si jignitoare", scrie Nivea pe Facebook. "Nu am avut niciodata intentia de a jigni pe cineva si ne pare extrem de rau ca s-a intamplat asta. Aceasta reclama nu va mai fi folosita vreodata. Diversitatea si sansele egale sunt valori cruciale pentru compania noastra".
In reclama cu pricina apare un barbat de culoare care arunca o masca a propriului chip cu barba si coafura afro. Textul de deasupra spune: "Da impresia ca-ti pasa!", sloganul fiind “Intoarce-te la civilizatie".
Social media a reactionat imediat, spunand ca, in acest mod, se asociaza un anumit stil cu lipsa de civilizatie. AdAge a observat ca reclama on care apare in barbat alb prospat barbierit care-si arunca chipul ravasit si nebarbierit insotita de cuvintele "Orasul pacatului nu este o scuza sa arati ca naiba" a scapat neobservata.
Compania mama a Nivea, Beiersdorf AG, a declarat pentru CNN ca regreta intamplarea si a precizat ca apreciaza diferentele, tocmai pentru ca brand-ul inseamna "diversitate, toleranta si sanse egale".
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.