Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

O afacere mica devine mai mare in 7 pasi

Tags: plan de marketing, afacere, clienti, mesaje marketing

Sunt cateva lucruri pe care orice antreprenor le poate pune in aplicare si care vor da roade atata vreme cat eforturile noastre sunt constante si nu se opresc la jumatatea drumului.


Iata care sunt acestea:

1. Actioneaza. A actiona inseamna sa treci peste bariera pe care mintea o fixeaza uneori atat de bine astfel incat uitam ca putem face multe lucruri. De multe ori, atunci cand analizam ceva prea mult, gasim nenumarate motive pentru a renunta inainte de a incerca macar.

2. Cunoaste-ti  clientii. Daca descrierea pe care trebuie sa o faci acestora este prea generala, atunci vei fi mult prea general cand te adresezi acestora prin mesajele de marketing. Daca nu gasesti de la inceput acel public-tinta definit in concret, vei pierde foarte mult timp, eforturi si bani prin eforturi de marketing directionate gresit.

3. Vorbeste pe limba clientilor. Nu uita ca nu te concentrezi pe a-ti vinde produsele, ci pe a raspunde unor nevoi ale clientilor pe care le-ai identificat deja. Priveste lucrurile din perspectiva acestora si vei reusi sa gestionezi mult mai bine segmentul de marketing, bucurandu-te totodata de rezultate bune.

4. Orice venit e mai bun decat nimic. Nu-ti ascunde succesul real de teama ca veniturile tale vor fi aflate de competitie. Indiferent de situatia afacerii, trebuie sa fii onest cu eforturile depuse si cu pozitionarea pe piata. Nu vrei sa fii vazut mai mic decat esti in realitate.

5. Incheie contracte. E bine sa nu uiti ca in afaceri contractele si litera scrisa sunt elemente cheie care te vor ajuta sa treci peste multe neintelegeri si sa rezolvi totul mult mai usor. Oricat de multa incredere ai avea intr-o persoana, fii profesionist si trateaza-ti afacerea ca atare.

6. Fa din marketing o prioritate. Ar trebui sa ai un plan de marketing bine definit, cu actiuni organizate temeinic si cu un calendar cat se poate de clar. Fiecare produs trebuie sa aiba un traseu al sau, iar fiecare procedura ar trebui sa se incadreze intre niste parametri clari.

7. Evita sa-ti petreci timpul pregatindu-te in loc sa actionezi pur si simplu. Uneori amanam sa facem un anumit lucru pentru ca nu ne dorim indeajuns de mult sau nu ne face placere, insa intr-o afacere vor fi si astfel de etape pe care va trebui sa le indeplinim.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016