Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O campanie complet aeriana de la NESCAFE
Tags: nescafe, nescafe alegria, campanie avioane, the secret service, avioane nescafe
Si cand spunem "aeriana" o facem cu simt de raspundere, intrucat campania e, la propriu, in aer, incepand cu cele trei spoturi ale sale si continuand cu executii neconventionale in care avioanele constituie piesa de rezistenta.
Si cand spunem "aeriana" o facem cu simt de raspundere, intrucat campania e, la propriu, in aer, incepand cu cele trei spoturi ale sale si continuand cu executii neconventionale in care avioanele constituie piesa de rezistenta.
Campania include 3 spoturi TV, un spot radio, executii neconventionale outdoor, materiale la punctul de vanzare si o componenta online.
Spoturile TV, primele realizate de NESCAFE Alegria in Romania, prezinta pauzele de cafea ale participantilor la promotie care se transforma in piloti de vanatoare de premii. Ele au fost filamte in timpul unor caderi libere sau cu parasuta de la 4.000 de metri inaltime, executate de catre parasutisti profesionisti.
Campania s-a remarcat si prin cateva executii neconventionale cu avioane doborate in oras sau pe raul Dambovita.
De asemenea, promotia a fost prezentata si in cadrul emisiunii "Neata cu Razvan si Dani", in studioul careia a aterizat un avion. Prezentatorii au jucat Avioane atat intre ei, cat si cu telespectatorii care puteau castiga premiile in direct. La fel se intampla si in programul matinalului de la PRO FM, ai carui DJ-i au avut sesiuni intense de joc.
Spotul radio porneste de la o sesiune de DJ-ing live in studio, la care a fost adaugata postproductie pentru a reda sunetul specific jocurilor de tip simulator.
Materialele de la punctul de vanzare imbraca diferite forme, de la postere, people stopper-e, wobbler-e 3D cu avioane si pana la brosuri cu tabla de joc care permit notarea loviturilor pe parcursul sesiunii de joc. In plus, o mare parte dintre automatele NESCAFE Alegria au fost decorate asemenea consolelor din salile de jocuri electronice.
Campania are si o componenta de online prin site-ul dedicat si comunicarea pe pagina de Facebook a brand-ului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.