Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O campanie si un tel romanesc: Realizarea celei mai lungi scrisori catre Mos Craciun
Tags: mos craciun, scrisoare, campanie, liberty center, dorinte romani
Nu este un brand de anvergura internationala, insa si-a propus un tel ambitios de sarbatori, pe care se prea poate sa il atinga. Scrisoarea catre Mos Craciun, parte a campaniei derulate de Liberty Center, creste pe zi ce trece, nazuind sa devina cea mai lunga din lume.
Nu este un brand de anvergura internationala, insa si-a propus un tel ambitios de sarbatori, pe care se prea poate sa il atinga. Scrisoarea catre Mos Craciun, parte a campaniei derulate de Liberty Center, creste pe zi ce trece, nazuind sa devina cea mai lunga din lume.
Scrisoarea atinge in prezent peste 100 de metri si contine peste 1.500 de mesaje dintre cele mai inedite. La varianta scrisa de mana se adauga versiunea digitala, dezvoltata ca o aplicatie pe Facebook, unde aceasta a cumulat peste 7 metri.
Dupa cum lungimea scrisorii a depasit cu mult asteptarile, vestea campaniei a depasit cu mult granitele tarii, ajungand pana dincolo de Atlantic. Associated Press si Washington Post au relatat despre ineditul campaniei create de Tempo Creative Group pentru Liberty Center.
„Scrisoarea catre Mos Craciun, pe care vizitatorii Liberty Center vor sa o transforme intr-un record – a tinut agenda presei, care a relatat cu interes repetat despre continutul sau: in timp ce copiii isi doresc lucruri simple, precum jucarii si dulciuri, lista de dorinte ale adultilor este variata, de la sanatate, fericire si noroc in dragoste, pana la masini scumpe, o vacanta de 365 de zile, o familie sau „un sot mai bun”, se arata intr-un comunicat a al companiei.
Daca evenimentul va desemna pana la urma un record la nivel international, campania „Eu cred in Mos Craciun” are toate sansele sa ramana in istorie evenimentelor de promovare.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.