Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
O simfonie de oameni in noul spot Sensiblu
Tags: sensiblu, reclama sensiblu, o simfonie de oameni, campanie, saatchi&saatchi
Afara de brandul Catena, cu deja renumitul jingle "Farmacia inimii, Catena", putine campanii publicitare pentru lanturi de farmacii au acel ceva care le imprima definitiv in mintea consumatorului. Cea mai recenta dintre ele nu are insa un jingle memorabil, ci mai degraba trezeste niste emotii memorabile.
Afara de brandul Catena, cu deja renumitul jingle "Farmacia inimii, Catena", putine campanii publicitare pentru lanturi de farmacii au acel ceva care le imprima definitiv in mintea consumatorului. Cea mai recenta dintre ele nu are insa un jingle memorabil, ci mai degraba trezeste niste emotii memorabile.
"Campania Sensiblu este una emotionala, care isi doreste sa se adreseze tuturor varstelor si claselor sociale, tuturor meseriilor si tipurilor de personalitati - pentru ca Sensiblu este o farmacie care are tot ce trebuie”, a declarat Cristina Iordanescu (Deputy Managing Director, Saatchi & Saatchi).
Campania, lansata la inceputul lunii octombrie, include o serie de spoturi TV – unul de 60 de secunde alte 5 de 25 de secunde - materiale disponibile in farmacii, o campanie radio si una online.
"Oameni diferiti, nevoi diferite. Dar exista o nevoie care ne apropie pe toti: aceea de sfaturi competente si produse pe masura. Noua campanie Sensiblu arata oameni in diferite momente din zi si din noapte, din cele mai variate categorii sociale, in farmaciile Sensiblu: ei interactioneaza cu personalul, cer sfaturi, cumpara, se consulta intre ei. Și, in final, pleaca multumiti de intreaga experienta. Rezultatul? O campanie de imagine care ilustreaza simultan tot ce ne desparte, tot ce ne apropie si faptul ca exista o farmacie Sensiblu pentru fiecare dintre noi", spune Dan Nicolescu (Marketing Director, Sensiblu).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.06
din 5
- 8 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.