Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Orange incanta din nou cu spoturile sale
Tags: orange, abonamente, animals, pantera, cangur, reclame orange, publicis
Cand vine vorba despre reclamele autohtone, e aproape imposibil sa nu iti placa spoturile Orange. Sunt simple, naturale si cu o linie melodica mereu memorabila, care ii face pe multi sa se intrebe obsesiv "cine canta melodia?". Ei bine, frumusetea si dilema se regasec impletite si in cele mai noi spoturi ale operatorului de telefonie mobila.
Cand vine vorba despre reclamele autohtone, e aproape imposibil sa nu iti placa spoturile Orange. Sunt simple, naturale si cu o linie melodica mereu memorabila, care ii face pe multi sa se intrebe obsesiv "cine canta melodia?". Ei bine, frumusetea si dilema se regasec impletite si in cele mai noi spoturi ale operatorului de telefonie mobila.
Noile spoturi se concentreaza pe evidentierea anumitor trasaturi ale protagonistilor, portretizand tipologii in care s-ar putea regasi persoanele din targetul abonamentelor Cangur 15 si Pantera 39. Descoperirea unei trasaturi relevante din portretul protagonistilor este marcata prin cuvinte cheie care sunt la randul lor gradate.
Prin crearea acestor tipologii bine delimitate, Orange isi propune sa faciliteze alegerea de catre consumatori a abonamentelor potrivite.
Astfel, protagonistul spotului "Pantera 39" este un "young executive" care muta sesiunea de brainstorming din sala de sedinte in aer liber. El este portretizat ca fiind inspirat, organizat, carismatic si eficient.
Spotul "Cangur 15" descrie o zi obisnuita din viata unei tinere, care este caracterizata de atributele sociabila, indrazneata, spontana si indragostita.
"Noul concept de comunicare, atat de uman si sincer, doreste sa aduca un plus de prospetime comunicarii abonamentelor Orange si sa puncteze mai bine segmentarea targetului. De acum fiecare va sti mai usor ce anume i se potriveste mai bine... poate si prin empatia cu un anumit personaj din seria spoturilor noastre", explica Monica Popescu (Head of Consummer Communication, Orange Romania).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre orange
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.