Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
P&G lanseaza campania Un like = O zi pe Facebook
Tags: p&g, facebook, like, campanie, apa potabila
Procter & Gamble, cunoscuta in intreaga lume prin intermediul marcilor sale Ariel, Pantene, sau Pampers, a lansat ieri, 25 ianuarie, o noua campanie pe Facebook, intitulata "1 Like = 1 Day" sau "Un like = O zi". Prin aceasta, P&G isi ia angajamentul ca, pentru fiecare Like, sa furnizeze o zi de apa potabila curata pentru copiii din tarile subdezvoltate.
Procter & Gamble, cunoscuta in intreaga lume prin intermediul marcilor sale Ariel, Pantene, sau Pampers, a lansat ieri, 25 ianuarie, o noua campanie pe Facebook, intitulata "1 Like = 1 Day" sau "Un like = O zi". Prin aceasta, P&G isi ia angajamentul ca, pentru fiecare Like, sa furnizeze o zi de apa potabila curata pentru copiii din tarile subdezvoltate.
Compania va distribui de asemenea povestiri, fotografii si imagini video de pe teren, astfel incat consumatorii sa fie la curent cu actiunile umanitare desfasurate de ONG-uri si partenerii acestora. P&G a lansat si un blog si o pagina web, unde vor fi afisate actualizarile privind actiunile din intreaga lume.
Programul "Children’s Safe Drinking Water" (Apa potabila pentru copii), se deruleaza deja de peste sapte ani, insa aceasta este prima activitate pe retelele de socializare, in vederea promovarii acestei initiative si atragerea cator mai multi participanti.
Conform companiei, acest program a ajutat la salvarea a peste 22.000 de vieti prin purificarea a peste 4 miliarde de litri de apa.
Iata ce a declarat Bob McDonald, presedinte si director executiv P&G: "Pe masura ce inaintam catre obiectivul nostrum de a salva o viata in fiecare ora pana in anul 2020, dorim ca si altii sa participe si impartaseasca cu noi aceasta experienta. Este un mod simplu, dar semnificativ prin care oamenii din intreaga lume ne pot ajuta sa atingem si sa imbunatatim vieti prin distribuirea de apa potabila curata."
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.