Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Packaging de lux semnat de BrandTailors
Tags: melliris, brandtailors, miere, brand, packaging
In 2011, producatorul roman de miere si produse apicole Honey Factor a decis sa-si extinda distributia adresandu-se unui segment al pietei occidentale orientat catre produse bio. Drept urmare, produsul avea nevoie de o identitate si strategie de brand adecvate, de care s-a ocupat BrandTailors.
In 2011, producatorul roman de miere si produse apicole Honey Factor a decis sa-si extinda distributia adresandu-se unui segment al pietei occidentale orientat catre produse bio. Drept urmare, produsul avea nevoie de o identitate si strategie de brand adecvate, de care s-a ocupat BrandTailors.
Alegerea numelui – Melliris – s-a facut tinand cont de cele trei valori ale brandului, respectiv respect pentru natura, sustenabilitate si practici oneste de apicultura traditionala. Numele a fost completat cu sloganul „Mellis cum laude” ce contribuie la memorabilitate si la sublinierea caracterului de pretiozitate necesar pozitionarii sale pe piata produselor de lux, se arata in comunicatul de presa al agentiei.
Identitatea vizuala a Melliris este o stilizare a simbiozei dintre albina si floare prin intermediul unui fir de miere, propunandu-si astfel sa intareasca asocierea brandului cu categoria produselor de lux. Elementele grafice complementare dispuse sub forma unor "cununi de lauri" in jurul identitatii vizuale au ca scop diferentierea pe sub-categorii de produse in functie de specificitatea ingredientelor acestora si accentuarea legaturilor noului brand cu trasaturi ca nobletea si rafinamentul.
"Designul de ambalaj bazat pe forme simple, dar rafinate, cusute in aparenta manual, si decizia de a utiliza o hartie speciala pentru tiparire si etichetare ii ofera consumatorului o experienta de brand unica si de neuitat, indiferent de aria geografica sau apartenenta sa culturala", spune Melania Moisi (Group Creative Director, BrandTailors).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.