Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pantofi cu iubitul inclus: O promotie din insorita Malaezie
Tags: promotie, malaezia, incaltaminte, pantofi, matrimoniale, shoe dating
In cazul in care aveati indoieli in privinta titlului ales, aflati ca nu e nici pe departe o gluma si nicio figura de stil. Cineva, undeva chiar a avut aceasta iniativa, parca pentru a ne arata ca in marketing chiar totul este posibil.
In cazul in care aveati indoieli in privinta titlului ales, aflati ca nu e nici pe departe o gluma si nicio figura de stil. Cineva, undeva chiar a avut aceasta iniativa, parca pentru a ne arata ca in marketing chiar totul este posibil.
Shoes Shoes Shoes si primiti un barbat gratuit”. Ei bine, da, ati citit bine! Este vorba despre un barbat si nu unul de plastic ori plus, ci unul in carne si oase.
Magazinul situat in capitala Kuala Lumpur si-a unit fortele cu un site matrimonial combinand astfel placerea shoppingului cu cea a datingului.
Dar cum functioneaza sistemul? Barbatii se logheaza pe site-ul Lunch Actually si aleg, dintr-o lista cu 20 de modele propuse, o pereche de pantofi pe care ar dori ca partenera lor sa ii poarte. Apoi, selecteaza ce procent din pretul total ar fi dispusi sa palteasca pentru acea pereche de pantofi. Optiunea lor poate varia intre 10% si 100%.
Atunci cand acea pereche de pantofi este achizitionata de catre o femeie, aceasta poate vedea online care sunt barbatii care au optat similar si il poate aleage pe cel care-i este pe plac. Odata ales, barbatul in cauza va trebui sa achite procentul promis din valoarea pantofilor doamnei si sa se intalneasca cu aceasta.
Retailerul se bucura deja de ceva succes cu campania sa inedita, care pare a fi o reinterpretare a povestii Cenusaresei.
Un magazin de incaltaminte din Malaezia a demarat o campanie de marketing cum nu se poate mai bizara. Indemnul de vanzare suna cam asa: „Achizitionati o pereche de pantofi Magazinul situat in capitala Kuala Lumpur si-a unit fortele cu un site matrimonial combinand astfel placerea shoppingului cu cea a datingului.
Dar cum functioneaza sistemul? Barbatii se logheaza pe site-ul Lunch Actually si aleg, dintr-o lista cu 20 de modele propuse, o pereche de pantofi pe care ar dori ca partenera lor sa ii poarte. Apoi, selecteaza ce procent din pretul total ar fi dispusi sa palteasca pentru acea pereche de pantofi. Optiunea lor poate varia intre 10% si 100%.
Atunci cand acea pereche de pantofi este achizitionata de catre o femeie, aceasta poate vedea online care sunt barbatii care au optat similar si il poate aleage pe cel care-i este pe plac. Odata ales, barbatul in cauza va trebui sa achite procentul promis din valoarea pantofilor doamnei si sa se intalneasca cu aceasta.
Retailerul se bucura deja de ceva succes cu campania sa inedita, care pare a fi o reinterpretare a povestii Cenusaresei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.