Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pasiune si varietate, ingredientele unei campanii semnate de GMP pentru Dolce Sport
Tags: dolce sport, campanie, gmp advertising, reclama dolce sport
Sub sloganul “Orice Sport iubesti, il vezi la Dolce Sport”, GMP Advertising a creat campania de awareness pentru Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, informeaza un comunicat al agentiei.
Sub sloganul “Orice Sport iubesti, il vezi la Dolce Sport”, GMP Advertising a creat campania de awareness pentru Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, informeaza un comunicat al agentiei.
Platforma de comunicare subliniaza varietatea de sporturi pe care canalul TV le ofera si continutul bogat adus de acesta publicului. Conceptul campaniei a pornit de la ideea ca orice competitie induce trairi atat de intense pasionatilor de sport, incat cliseele din domeniu sunt preluate in viata de zi cu zi.
„Atunci cand pasiunea pentru sport depaseste cotele normale, oamenii isi schimba comportamentul in mod radical. Noi ii putem vedea peste tot pe acesti pasionati acasa, in supermarketuri, pe holurile cladirilor de birouri, in fata blocului si oriunde am merge. Pornind de la acest gand, echipa de creatie a ilustrat pasiunea pentru sporturi intr-o maniera comica, dar care subliniaza faptul ca Dolce Sport este „Sport All Inclusive”, iar orice fan isi regaseste aici sportul preferat. Este o platforma care striga cat de tare poate „pasiune” si „varietate””, spun reprezentantii GMP Advertising.
Campania a debutat in luna iunie cu executiile „Supermarket” si „Office”, promovand UEFA Euro 2012, urmate de „Pepenele pentru NBA” si „Faina”, „Mireasa”, „Merele” si „Covoarele” pentru Olimpiada de la Londra. Campania va continua de-a lungul anului cu executii de aceeasi maniera, care sa anunte alte competitii difuzate de Dolce Sport.
Supermarket
Mireasa
Faina
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.