Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pe jumatate sold out: 50% din spatiul publicitar al Super Bowl s-a vandut deja
Tags: super bowl, publicitate super bowl, advertiseri, general motors, spatiu publicitar
In vreme ce General Motors da de inteles ca nu mai crede in puterea reclamelor de pe Facebook si nici in cele din cadrul Super Bowl, alti advertiseri si-au rezervat deja locul la urmatoarea editie a celui mai important eveniment sportiv si publicitar din SUA.
In vreme ce General Motors da de inteles ca nu mai crede in puterea reclamelor de pe Facebook si nici in cele din cadrul Super Bowl, alti advertiseri si-au rezervat deja locul la urmatoarea editie a celui mai important eveniment sportiv si publicitar din SUA.
„Piata continua sa fie destul de activa si interesata de publicitatea din timpul Super Bowl. Am vandut deja 50% din spatiul alocat si suntem inca in negocieri cu mai multi advertiseri”, spun reprezentantii companiei.
Ritmul alert al vanzarii de unitati publicitare este influentat mai ales de catre companiile de automobile. In ultimii trei ani, Super Bowl a devenit o veritabila rampa de promovare pentru marci auto precum Hyundai sau Audi.
In aceste conditii, CBS nu pare sa fie afectata prea tare de decizia recenta a General Motors de a renunta la investiile de promovare din cadrul Super Bowl.
Raitingurile de care se bucura evenimentul sunt atronomice, audienta crescand cu fiecare editie si marcand record dupa record. De trei ani de zile, meciul Super Bowl este cel mai vizionat eveniment televizat. In 2012, peste 110 milioane de oameni au stat cu ochii pe televizor pentru a vedea competitia.
Asa se explica de ce advertiserii se inghesuie din timp pentru a obtine spatiu publicitar si tot asa se explica de ce CBS isi permite sa mareasca an de an costul unei unitati de promovare. La editia din acest an a Super Bowl, 30 de secunde de publicitate a costat 3.5 milioane de dolari, insa anul viitor se estimeaza ca pretul unei reclame va fi de 3.8 milioane de dolari.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.