Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pepsi il pune pe Michael Jackson pe 1 miliard de cutii, pentru a sarbatori 25 de ani de la lansarea albumului BAD

Tags: pepsi, michael jackson, bad, reclama, coca-cola

Pepsi si fondul care administreaza averea cantaretului Michael Jackson au anuntat aceasta saptamana ca vor lansa o campanie globala al carei rezultat este silueta cantaretului pe un miliard de cutii cu bauturi carbogazoase, informeaza rollingstone.com. Din campanie va face parte si vedeta rap Nicki Minaj, a anuntat Pepsi.
 
O editie limitata cu noile cutii Pepsi va fi pusa in vanzare mai intai in China, urmand apoi sa ajunga in magazinele din Statele Unite, la sfarsitul acestei luni. Produsele vor fi comercializate ulterior si in Asia, America de Sud si Europa.
 
Fanii cantaretului, decedat in iunie 2009, vor avea totodata posibilitatea de se inscrie intr-un concurs pentru a obtine bilete la show-ul "Michael Jackson: The Immortal World Tour" pus in scena de compania Cirque du Soleil.
 
Pepsi, fondul care administreaza averea starului si casa de discuri Sony Music s-au asociat cu ocazia acestui proiect pentru a include in campanie si cateva pasaje muzicale extrase de pe albumul "Bad", lansat de Michael Jackson in 1987.
 
Noile cutii Pepsi, care au imprimata silueta "regelui muzicii pop", fac parte din campania "Live for Now". Pepsi-Cola se afla pe locul al treilea in topul producatorilor de bauturi carbogazoase din Statele Unite, pe o piata in scadere, dupa Coca-Cola si Diet Coke.
 
Michael Jackson a semnat un contract de sponsorizare cu Pepsi in anul 1984 (contractul prevazand, la acea data, suma record de 5 milioane de dolari) si a aparut alaturi de fratii sai din grupul Jackson 5 in prima lui campanie promotionala.
 
Readucerea "la viata" a unei celebritati in scop de marketing este o mutare riscanta, scrie wallstreetjournal.com. "Este ca si cum decedatul ar dansa sa-ti vanda tie produsul", spune Scott Lerman, CEO al Lucid Brands, o firma de branding, citat de WSJ.



In 2007, ConAgra Foods l-a reincarcanat pe purtatorul de cuvant al companiei, Orville Redenbacher, care murise in 1995. A rulat apoi o reclama in care aparea o versiune digitala a lui Redenbacher. Acest personaj a fost numit rapid de specialistii in publicitate zombi. Campania nu a avut succes.

In urma scandalului de infidelitate care l-a implicat pe Tiger Woods, Nike si-a dat OK-ul pentru difuzarea unui spot alb-negru in care Woods se holba la camera de luat vederi, in timp ce vocea decedatului sau tata, Earl Woods, ii vorbea despre responsabilitatea propriilor actiuni. Reclama a fost catalogata ca fiind "grotesca".

Vedetele plecate dintre noi pot crea emotii puternice. La inceputul acestui an, o versiune digitala a celebrului muzician Tupac Shakur a aparut pe scena in timpul uni festival de muzica, alaturi de Snoop Dogg si Dr. Dre. Videoclipul pus pe Internet a devenit instant un fenomen.

Frank Cooper, specialist in marketing la PepsiCo, a declarat ca aceasta campanie este una prin care i se arata respect lui Jackson si care vine in intampinarea fanilor, pentru a celebra impreuna influentele legendei pop asupra muzicii in general. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016